Bist 100
9079,97
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,369
0,1002%
Dolar/TL
Euro/TL
34,9646
-0,3836%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0777
-0,1307%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2323,89
0,09%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Doğan Burda - BMD 2016 Vizyon Toplantısı

27 Mart 2016 | 20:40
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:26
Doğan Burda - BMD 2016 Vizyon Toplantısı
Doğan Burda Dergi Grubu 16 Mart akşamı Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ile Ritz Carlton’da “2016 yılı Vizyon Toplantısı” konulu bir etkinlik düzenledi. 35 BMD üyesinin katılımıyla saat 19.00’da karşılama kokteyli ile başlayan toplantı, daha sonra Doğan Burda Dergi Reklam Grup Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Koray Bilici’nin kurumun 2016 vizyonunu davetlilere aktardığı bir sunum ile devam etti.

Bu sunumda aynı zamanda Doğan Burda’nın son yıllarda gerçekleştirdiği dergi + dijital platformlar + etkinlikleri içine alan 360° projelerden örnekler de davetlilerle paylaşılmış oldu.

Doğan Burda Dergi, sektörün lideri olarak son yıllarda yenilikçi yaklaşımıyla yeni iş modelleri ve olanakları yaratarak oluşturduğu ekosistem ile okur ve reklam verenlerine yönelik çok geniş bir perspektifte hizmet veriyor. Şirket, dergi yayıncılığındaki tecrübesini dijital yayıncılık projelerine de aktararak dijital platformda yaptığı yatırımlarla bu alanda da söz sahibi oldu.

Son yılların trendi olan dijital dünyadaki native reklam talebine yönelik oluşturulan yeni platformlar, yaratıcı çözümler ve güçlü içerik ile üretilen farklı projeler, hem dijital hem de basılı yayıncılık gücünü etkin bir iletişim kanalına çevirebiliyor.

10 yılı aşkın süredir gerçekleştirilen etkinliklerle kurum içinde ciddi bir know-how birikimi oluştu. Doğan Burda Dergi, gelenekselleşen ve her yıl büyüyerek devam eden Uludağ Ekonomi Zirvesi, Elle Style Awards, ekonomi ve iş dünyasına yönelik araştırma ve ödül törenlerinin yanı sıra markaların ihtiyaçlarına yönelik tasarlanan etkinlik ve organizasyon ortaklıkları ile de etkinlikler alanında öncü olmaya devam ediyor.

Doğan Burda tarafından paylaşılan bilgilerin sonrasında, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sami Kariyo, perakende sektöründe markalaşmanın önemine dikkat çekerek, dernek üyelerinin Türkiye'nin marka ekonomisine dönüşümünü sağlamak için bir bütün olarak sıkı işbirliği içinde çalıştığına değinen kısa bir konuşma yaptı. Davetliler, sunumun arkasından başlayan güzel bir yemek eşliğinde keyifli bir sohbetle geceyi tamamladılar.

2034
0

  • ALTIN GRAM - TL 2323,89 0,09%
  • ALTIN ONS 2233,04 1,74%
  • BIST 100 9079,97 0%
  • DOLAR/JAPON YENI 151,285 -0,06%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,35382 -0,01588%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 92,5745 0,2664%
  • DOLAR/TURK LIRASI 32,369 0,1002%
  • EURO/DOLAR 1,0777 -0,1307%
  • EURO/TURK LIRASI 34,9646 -0,3836%
  • STERLIN/DOLAR 1,26222 -0,00951%
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL