G Media, 20’nci yılına hızlı girdi

G Media, 20’nci yılına hızlı girdi

fatosGüzel Sanatlar Grubu’nun şirketlerinden olan MG Media 20 yaşına girdi. Yılın Ok yarısında portföyüne 15 yeni marka ekleyen şirket, ayrıca mayıs ayında dünyanın en büyük bağımsız ajans network’ü THE NetworkOne’ın üyesi oldu.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

MG Media CEO’su Özge Akay, ajansa alışkanlıkların değil yeniliklerin baskın olduğu bir kültürün yön verdiğim söylüyor.

Güzel Sanatlar Grubu bünyesinde yer alan 11 şirketten biri olan, Türkiye’nin en büyük bağımsız medya ajanslarından MG Media, bu yıl 20’nci yılını kutluyor.

741Özellikle dijitalleşmenin hayatın her alanında yaşanmasıyla birlikte medya sektörünün yaşadığı değişime birebir tanık olan şirket, hizmet verdiği müşterilerinin medya yatırımlarının karşılığını en iyi şekilde alabilmesi için, çeşitlenen medya kanallarını iş hedefleri doğrultusunda bütünsel bir yaklaşımla yönetmeye çalışıyor.

MG Media CEO’su Özge Akay, tescilli süreç yönetim modeli SMART ile müşterileri için günümüz ihtiyaçları doğrultusunda gerçek zamanlı anlık takip ve hızlı karar alma konusunda ellerini güçlendirdiklerini söylüyor. Akay, “Kusursuz süreç yönetiminin desteğiyle müşterilerimize medya yatırımlarında maksimum verim (ROI) vaat edebiliyoruz” diyor.

15 YENİ MARKA GELDİ
Bu yılın kendileri için hareketli başladığını da belirten Özge Akay, konuşmasını şöyle sürdürüyor: “Yılın ilk yarısında müşteri portföyümüze eklediğimiz 15 yeni markayla, bu dönemde en fazla yeni müşteri kazanan medya ajansı olmayı başardık.

2016 yılı başı itibariyle mobil dünyanın iki dikkat çeken markası Letgo ve Getir’in Türkiye lansmanlarını hayata geçirdik. İnşaat sektöründen Akfen, Acarlar, Makro İnşaat, Babacan Yapı, Ege Seramik ve Izka İnşaat; gıda sektöründen Tamek, Marmara Birlik, Oba Makarna, Beypiliç, Yonca Gıda; ev dekorasyon sektöründen İşbir Yatak, Lineadecor markalarına hizmet vermeye başladık.”

Ajansın bu yılın ilk yarısına sığdırdığı bir diğer yenilik ise TheNetworkOne üyeliği. Özge Akay, mayıs ayı itibariyle dünyanın en büyük bağımsız ajans network’ü olan TheNetworkOne’ın üyesi olduklarını belirtiyor.

Akay, bünyesinde 107 ülkede 800 ajans bulunduran TheNetworkOne’ın sunduğu hızlı, tarafsız, alternatifli çözümlerle geniş coğrafyalarda müşterilerine hizmet vermeyi hedeflediklerinin altını çiziyor.

Özge Akay, köklü bir ajans olmalarına rağmen kendilerini diğer ajanslardan ayıran en önemli özelliklerden birinin de ajansa alışkanlıkların değil yeniliklerin baskın olduğu bir kültürün yön olduğunu ifade ediyor.

Akay, bu sayede müşterileriyle kurdukları uzun süreli ilişkileri de hep canlı tutmayı başardıklarını belirtiyor ve şu örneği veriyor: “Örneğin, çocuklar, gençler, kadınlar gibi farklı segmentlerdeki tüketicilere hitap eden onlarca ETİ markasının medya satın alma süreçlerini 20 yıldır biz yönetiyoruz.”



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap