Bist 100
9530,47
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,5259
0,4394%
Dolar/TL
Euro/TL
34,7507
0,5416%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0683
0,0932%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2489,45
1,07%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Geniş Ekran’ın hedefi büyük

08 Mart 2017 | 15:45
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:34
Geniş Ekran’ın hedefi büyük
Son dönemde dijitalde kendi kanalını kurmak gittikçe yaygınlaşmaya başladı. Ünlülerden markalara kadar pek çok kişi ve kurum bu yolu izliyor. 7 Şubat'ta bir kadın girişimcinin kurduğu Geniş Ekran ise bunlardan farklı.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Çünkü platformun fikir annesi olan İpek İyier, bir yaşam kanalı kurmak için yola çıktı. Kendi prodüksiyon şirketi IPEC Entertainment bünyesinde kurulan bu platformda, müzik, seyahat, moda, kültür & sanat, sağlık, yemek, güzellik, çocuk, iş dünyası, otomotiv, hobi, astroloji, magazin, mizah olmak üzere hemen her konudan özgün yapımlar yer alıyor.

Üstelik program sunucuları da Fuat Güner, İzzet Öz gibi kendi alanlarında ünlü isimlerden oluşuyor. İpek İyier, kısa sürede Türkiye'nin en çok takip edilen dijital platformları arasına girmeyi ve ilk altı ayın sonunda ortalama 25 bin aboneye ulaşmayı hedeflediklerini söylüyor.

Birinci yılın sonunda ulaşmayı hedefledikleri abone sayısının ise 75 bin olduğunu anlatıyor. İyier, "Reklam pastasında dijitalin aldığı pay büyüyor. Reklamveren dijitalde farklı şeyler yapmak istiyor. Biz bu platformla onların yeni reklam mecrası olmak istiyoruz" diyor.
Etiketler
Fatoş Bozkuş
0
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL