İletişim çalışmalarının karşılığını almaya başladık

İletişim çalışmalarının karşılığını almaya başladık

fatos2016 turizmciler için oldukça zorlu geçiyor. Rusya ile yaşanan kriz, ardından terör saldırıları, son olarak darbe girişimi ve OHAL ilanı ile turist sayısında ciddi bir azalma söz konusu.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Ancak oteller tüm bunlara rağmen doluluk sağlamak için iletişim çalışmalarını tam gaz sürdürüyor. 2016-2017 sezonu için 54 ülkede tanıtım faaliyetleri yürüten Cornelia Otelleri, bunlardan biri.

2017 sezonunda hedef misafir ülke sayısını 45’ten 50’ye çıkarmak için uğraştıklarını söyleyen Cornelia Diamont Golf Resort Spa Genel Müdürü Zafer Alkaya, bu çalışmaların karşılığını almaya başladıklarını belirtiyor.

Zafer Alkaya, Fransa, Brezilya, Norveç, Avusturya, Finlandiya, İsviçre Hindistan gibi pazarlarda yaptıkları iletişim çalışmalarının sonuçlarını almaya başladıklarını anlatıyor.

Alkaya, Antalya ve Belek’te bu sezon İsrail ve İran’dan gelen turist sayısında büyük bir yükseliş görüldüğünü de sözlerine ekliyor. Lüks ve kişiye özel hizmet anlayışı doğrultusunda ‘Tailor Made Luxuıy’ ve ‘Gerçek Lüks’ sloganlarını kullandıkları reklam çalışmalarının yanı sıra Almanya, Rusya gibi ülkelerde PR çalışmaları da yürüttüklerini söyleyen Alkaya, konuşmasını şöyle sürdürüyor: “Yaptığımız ataklarla, etkin tanıtım faaliyetleriyle yeni pazarlarda çalışmalarımız devam ediyor.

Özellikle Çin, Japonya, Güney Kore ve Hindistan gibi ülkelerden turistleri öncelikle golf turizmi kapsamında Belek’e çekmek için çalışmalar yapıyor, bakanlığın bu konudaki çalışmalarına Cornelia Otelleri olarak destek veriyoruz. Çin, Japonya, Güney Kore ve Hindistan’da golf pazar payımızı arttırmak amacıyla acentelerimiz ile birlikte ortak çalışmalar yapıyoruz.”



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap