Global rakibine kafa tutuyor

Global rakibine kafa tutuyor

133Her yıl yüzde 8 oranında büyüyen çamaşır suyu sektörü 350 milyon TL hacme sahip. Türkiye, 14 litrelik kişi başı tüketim rakamıyla en çok çamaşır suyu tüketen ülke. Pazarın yüzde 80’lik kısmını ise kıvamlı çamaşır suyu oluşturuyor.

Temizlik sektöründe Parex ile dünya devlerine kafa tutan Ferhat Sucu, bu şirketteki hisselerini devrederek Vissplus şirketini kurdu. Şirket, global rakibinin yüzde 80 pazar payına sahip olduğu kıvamlı çamaşır suyu sektörüne ‘10’ markasıyla giriş yaptı. Sucu, yatırım tutarı için “10 milyon dolar” rakamını veriyor.

Ferhat Sucu, bir aydır piyasada olan ürünün 1,5 milyon adetlik satış rakamına ulaştığını söylüyor. Sucu, bu konuda şöyle konuşuyor: “Ürünümüz 81 ilde 4 bin 500 noktada satılıyor. İlk yılda 50 milyon TL ciro hedefliyoruz. Dört farklı seçeneğimiz var.

Rakibimizden yüzde 5-10 daha uygun fiyatla rafa çıktık. Kimyasal temizlik ürünlerinde üç yeni kategori için çalışıyoruz. Bir yıl içinde ilkinin lansmanını yapacağız. Ürünlerden biri dünyada üretilmiyor, diğerinin ise limitli üretimi var. Doğal ürünler pazarına da gireceğiz. Ayrıca ankastreler için ürün de geliştiriyoruz.”



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap