Onur Market, satın almalar yapacak

Onur Market, satın almalar yapacak

Yerel perakendeciler, Türkiye’de perakende sektörünün en önemli aktörleri arasında yer alıyor. Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nun rakamlarına göre, ülkemizde 329 perakendecinin 3 bin 582 şubesi var. Toplam cirosu 10 milyar dolara ulaşan yerellerin toplam perakende içindeki payı yüzde 29,1’e çıkmış durumda.

Yerel marketler içinde Onur markası ile faaliyet yürüten Özen Grup önemli oyunculardan biri. Şirket, yaptığı verimlilik çalışmalarının da etkisiyle son beş yılda ciro, mağaza ve çalışan sayısında yüzde 200’ün üzerinde büyüdü. İstanbul, Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ olmak üzere dört ilde 82 mağazasıyla 109 bin metrekarelik bir alanda hizmet veren Onur Market, 2016 yılında yatırım ve büyümeye odaklanacak.

Özen Grup İcra Kurulu Başkanı Cemal Özen, yatırım bölgesi olarak İstanbul Avrupa Yakası ve Trakya’da yatırımların olmadığı bölgeleri belirlediklerini ifade ediyor. Özen, bu konuda şunları söylüyor: “Özellikle olmadığımız ilçelerde mağazalaşmak istiyoruz.

Yeni mağaza yatırımlarında belirlediğimiz yüzde 12 metrekare artışı hedefi, organik büyüme ile gerçekleştirmeyi planladığımız bir oran. Diğer taraftan karşımıza çıkacak yeni yatırım ve şirket satın alma fırsatlarını da değerlendireceğiz. Geçtiğimiz yıl organik olarak büyüdük. Bir yandan da satın alma gerçekleştirmek adına çok sayıda görüşmeler yaptık. Yapmaya da devam ediyoruz. Marmara’nın kılcal damarlarına yayılmayı ve mağaza sayımızı arttırmayı sürdüreceğiz.”



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap