Türkiye ofisine birincilik getirdi

Türkiye ofisine birincilik getirdi

80 yılı aşkın bir süredir temizlik çözümleri üreten Alman Karcher, dünya üzerinde 190’ı aşkın ülkede 40 bin satış noktasından kullanıcılara ulaşıyor. 2,3 milyar Euro ciroya sahip ve 11 bin 600 kişiye istihdam sağlayan şirketin portföyünde 3 bin çeşit ürün mevcut.

Hem profesyonel hem de ev kullanıcılarına yönelik ürünler sunan şirket, Türkiye pazarına 1984 yılında bir distribütör firma ile giriş yaptı. 15 yılı aşkın süredir de kendi ülke ofisiyle faaliyet gösteriyor.

Türkiye’de 2 bine yakın ürünü tüketicilerle buluşturan şirket, son iki yıldır ev tipi ürünler konusunda atılımda. Buharlı temizlik makinesi pazarında lider olduklarını dile getiren Karcher Türkiye Genel Müdürü Gökhan Gökmen, ev tipi elektrikli süpürge alanında gerek yeni modelleri gerekse yoğun reklam faaliyetleriyle pazar paylarını önümüzdeki yıllarda katlayarak arttırmayı hedeflediklerini söylüyor.

Gökmen, 2017 başında lansmanını yapacakları vakum ve paspas özelliğini bir arada sunan ev tipi otomatik zemin temizlik makinesiyle de iddialı olduklarını ifade ediyor.

Gökhan Gökmen, “Geçen yıl yüzde 61’lik büyümeyle Karcher ülke ofisleri arasında dünya birincisi seviyesine ulaştık. Bu yıl ise Türkiye ekonomisi için zor bir dönem olmasına rağmen yine de hedeflediğimiz seviyeye gelmeyi başardık. 2017’de yüzde 25’lik ciro artışı hedefliyoruz” diyor.



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap