Bist 100
10173,42
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,2716
-0,0496%
Dolar/TL
Euro/TL
34,9522
0,0477%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0831
0,1031%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2451,73
0,16%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Yeni konsepti de ‘Buldozer’ olacak

04 Temmuz 2019 | 12:02
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 12:44
Yeni konsepti de ‘Buldozer’ olacak

Türkiye’nin sevilen kahve markalarından Caffe Nero’nun CEO’luk görevini geçen yılın başından bu yana deneyimli bir profesyonel yürütüyor. Ahmet Yanıkoğlu, 25 yıllık kariyer yolculuğunda en çok Watsons Türkiye genel müdürlüğü döneminde tanındı.





Watsons’a devredilen Cosmo Shops’un kurucu ortaklarından olan Yanıkoğlu, Türkiye’de kişisel bakım pekarendeciliğinin gelişmesine de katkıda bulundu. Türkiye’de 62 şubesiyle hizmet yürüten Caffe Nero yeni bir mağaza kurgusuyla kamuoyunun karşısına çıkıyor.





Menüsünü çeşitlendiren, baristalarının sorumluluklarını artırarak şubelerinde yiyecek üretiminin önünü açan Caffe Nero, mağaza iç tasarımlarını da rakiplerinden farklılaştırdı.





Şirket, ‘Kahve Evi’ olarak tanımladığı yeni konseptinin ilk örneğini İstanbul Bebek’te açarken, geçenlerde de Nişantaşı’ndaki mağazasının tanıtımını yaptı.





Ahmet Yanıkoğlu, Caffe Nero’daki yenilikleri dile getirirken şunları söyledi: “Cosmo ve Watsons ile Türkiye için yepyeni bir alan olan kişisel bakım perakendeciliğinin oluşmasında öncülük yaptık. Arkamızdan çok sayıda girişim bu alanı bir sektör yaptı.





Şimdi Caffe Nero’daki yeni konseptimiz de aslında kahve mağazasının da restoranın da ötesinde yeni kavramları içeriyor. İş yaşamında ‘buldozer’ olarak tanımlanabilecek öncü işlerde deneyim sunduk.”


Etiketler
kahve
0
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL