Dijital dönüşümde daha çok çalışmalıyız

Dijital dönüşümde daha çok çalışmalıyız

Dijital dönüşümün bireyler ve kurumlar üzerindeki etkileri giderek artıyor. Doğan Online ve hepsiburada.com’un kurucusu ve yönetim kurulu başkanı Hanzade Doğan Boyner, bu dönüşümde farklı yetkinlikler ve iş modellerinin ön plana çıktığını söylüyor.

Boyner, “Dijital dönüşümde ülke, kurumlar ve bireyler olarak sürdürülebilir bir başarı yakalamak için daha çok çalışmak ve çaba göstermek durumundayız” diyor. Dördüncü sanayi devriminin giderek etkisini artırdığı şu dönemde, gelişen teknolojilerle birlikte bireyler ve ekonomiler, küresel olarak birbirine daha çok bağlanıyorlar.

Bununla birlikte, dijital dönüşümün etkileri hem bireyler hem de kurumlar üzerinde artarken farklı yetkinlikler, iş modelleri ön plana çıkıyor. Biz de bu dijital dönüşümde ülke, kurumlar ve bireyler olarak sürdürülebilir bir başarı yakalamak için daha çok çalışmak ve çaba göstermek durumundayız.

İşte bu nedenle, hepsiburada’nın iş modelindeki en önemli hedeflerden birisi de yaşamakta olduğumuz bu dijital dönüşüme liderlik ederek, toplumumuzda sağlanması gereken değişime destek olmak.

GELİŞİME KATKI SUNUYORUZ
Bu doğrultuda yatırımlarımız ve hayata geçirdiğimiz teknolojiler sayesinde hepsiburada, ayda 60 milyon ziyaret ve sunduğumuz 3 milyondan fazla tekil ürün ile kurmuş olduğumuz pazar yeri üzerinden, iş ortaklarımızın sanal mağazalar açarak, markalarını daha güçlü, ürün ve hizmetlerini daha erişilebilir kılmalarını sağlıyor.

Böylece müşterilerimize en iyi hizmeti vermenin yanı sıra hem kurumların hem de yerel ekonomilerin gelişimine katkı sağlıyoruz. Türkiye’de e-ticaret pazarı, hem ülke hem de hepsiburada için önemli bir büyüme potansiyeline sahip.

Ancak henüz daha yolun başındayız. E-ticaretin güçlü bir büyüme potansiyeli var. Bu potansiyeli ortaya çıkartmak için teknolojiyi rekabetçi bir avantaj olarak kullanarak, markalara ve müşterilerimize daha iyi hizmet ile fayda sağlamak üzere çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Hepsiburada olarak, teknolojiye ve iyi operasyon modellerine dayalı birleştirici çözümler üretmeye devam ediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerle Türkiye’nin e-ticaret alanında gelişimini destekleyip, küresel rekabette çalıştığımız markaların daha da güçlü hale gelmeleri için gayret edeceğiz.



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap