Bist 100
9530,47
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,5259
0,4394%
Dolar/TL
Euro/TL
34,7507
0,5416%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0683
0,0932%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2489,45
1,07%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla
Ayşegül Sakarya Pehlivan
Ayşegül Sakarya Pehlivan




Diğer Yazıları

Müşteri deneyiminin önemi artıyor

17 Ocak 2017
Müşteri deneyiminin önemi artıyor
Organize perakende sektöründe değişen ekonomi ve rekabet koşulları, önceliklerin de değişmesi sonucunu beraberinde getirdi.

AYŞEGÜL SAKARYA PEHLİVAN
asakarya@ekonomist.com.tr

Geçmişte sırayla lokasyon, doğru ürün ve fiyat ön plandayken, bugün müşteri deneyimi şirketlerin odak noktası haline geldi. Artık bütün şirketler müşterilerini yakından takip edip ona göre stratejiler geliştiriyor.

Şirketlerde müşteri deneyimi birimlerinin önemi giderek artıyor.

Kültür, sanat ve eğlence sektörünün önde gelen şirketlerinden D&R'da CRM departmanında üst düzey bir atama gerçekleştirildi. Şule Çalışkan, müşteri deneyimi direktörü olarak atandı.

Abant İzzet Baysal Üniversitesi İşletme bölümü mezunu Şule Çalışkan, Eczacıbaşı, Orma, Paro gibi firmalarda yürüttüğü çeşitli görevlerin ardından, son olarak Boyner Grup/Ay Marka Mağazacılık'ta CRM Müdürü olarak görev aldı.

Türkiye genelinde 152 şubesi bulunan D&R, Şule Çalışkan'ın atanmasıyla müşteri ilişkileri yönetiminde yenilikçi uygulamalara imza atmayı hedefliyor.
0

Ayşegül Sakarya Pehlivan
Ayşegül Sakarya Pehlivan




Diğer Yazıları

  • ALTIN GRAM - TL 2489,45 1,07%
  • ALTIN ONS 2380,44 0,81%
  • BIST 100 9530,47 0%
  • DOLAR/JAPON YENI 154,276 -0,066%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,37513 -0,14958%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 94,26 0,1011%
  • DOLAR/TURK LIRASI 32,5259 0,4394%
  • EURO/DOLAR 1,0683 0,0932%
  • EURO/TURK LIRASI 34,7507 0,5416%
  • STERLIN/DOLAR 1,24671 0,108%
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL