İspanyol marka, Türkiye’de hedef büyüttü

İspanyol marka, Türkiye’de hedef büyüttü

Türkiye’de 20 milyona yakın işyeri ve hane var. Alarm sistemi kullanıcısı ise 400 bin civarında.

Türkiye’de alarm sistemi kullanma penetrasyonu yüzde 2 olarak hesaplanıyor. Bu oran Avrupa’da yüzde 9-11, ABD’de ise yüzde 20’nin üzerine çıkıyor.

Bu rakamlardan yola çıkarak pazardaki potansiyeli gören İspanyol alarm sistemleri markası Prosegur, geçen yıl Türkiye pazarına girdi. 70 kişilik bir ekiple Türkiye pazarında büyümek için çalışmalara başlayan şirket, önümüzdeki dört yıl içinde pazar ikincisi olmayı hedefliyor.

Türkiye’de pazarı şu anda üç büyük markanın domine ettiğini aktaran Prosegur Alarm Türkiye Direktörü Metin Kastro, “Biz hizmetlerimizle fark yaratmayı hedefliyoruz” diyor. Şirket 2020 sonuna kadar 300, 2022 sonuna kadar ise 500 kişilik bir ekip kurmayı planlıyor. Prosegur’un hedefleri Türkiye ile sınırlı değil.

Orta vadede Türkiye’yi bir üs olarak konumlayıp buradan Türki Cumhuriyetler’e açılma planı var.

Alarm sistemlerinin yanı sıra para ve değerli eşya taşımacılığı, fiziki güvenlik ve siber güvenlik olmak üzere üç farklı iş kolu daha bulunan şirket, uzun vadede stratejik büyüme hedefleri doğrultusunda bu alanlarda da yatırım yapmayı planlıyor.



İlgili Haberler
0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış

İlk yorumu yazmak ister misiniz?

Yorum yap