Alix Avien, yeniden yapılanıyor

29 Temmuz 2020 | 12:30
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 16:13
Temelleri 1997 yılında atılan Alix Avien, Turquality destek platformundan teşvik belgesini almaya hak kazanmış ilk renkli kozmetik markası.

21 yıl boyunca Türkiye’de ve birçok bölgesel pazarda faaliyet gösteren marka daha sonra Sora Cosmetics Gruba geçti ve yeni üretim tesisi yatırımıyla birlikte son bir yıldır yoğun bir AR-GE çalışması yapıyor.

Ürün gamından stratejisine kadar yeni bir yapılanmaya giren marka için bu süreçte 8 milyon Euro’luk yatırım yapıldı.

En büyük değişiklik ise markanın stratejisini uluslararası pazarlarda lider markalardan biri olmak şeklinde değiştirmesi oldu.



Yeni kitlelere ve günümüz trendlerine hitap eden bir marka haline gelmeyi hedeflediklerini belirten Alix Avien Satış ve Pazarlama Direktörü İlker Okan, ürün çeşitlerini 2-3 yıl içinde üç katına çıkaracaklarını ifade ediyor.

Okan, “Pandeminin günümüzdeki dönüşümsel etkilerini göz önünde bulundurarak ilk etapta ABD ve Avrupa ile aynı anda sadece online olarak satılan bir marka olmaya karar verdik” diyor.

Daha önce Doğu Avrupa’ya ve Türkiye’nin çevresindeki pazarlara odaklanan Alix Avien, iki yılda 50’nin üzerine ülkeye ihracat yapmayı hedefliyor.