Bu yıl Pioneer için 5 milyon TL harcayacak

21 Şubat 2016 | 13:18
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:19


Son yıllarda tüm dünyada DJ sayısı artarken bu pazara yönelik ürünler de çeşitleniyor. Pioneer DJ bu alanda yeni yazılımını piyasaya sürdü.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr
Pioneer DJ’in Türkiye temsilcisi olan Digicom’un yönetim kurulu başkanı Sabri Yiğit, bu yıl markayı büyütmek için 5 milyon TL civarında bir pazarlama bütçesi ayırdıklarını söylüyor.
Akıllı mobil cihazların pazar payının büyümesi, müzik endüstrisinin hızlı bir şekilde dijitalleşmesine yol açıyor. Bugün müzik endüstrisinin tüm dünyadaki dijital gelirleri 7 milyar dolara ulaşmış durumda. Bu gelişmeyi gören şirketler yeni yazılımlara, teknolojilere dönük yatırımlarını artırıyor. Pioneer da bu markalardan biri.

Geçen hafta Pioneer Türkiye distribütörü Digicom, şirketin yeni yazılımını bir toplantıyla tanıttı. Pioneer DJ’in Rekordbox Dj müzik yazılımı, dünyada hızla büyüyen DJ pazarına hitap ediyor.

Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, Rekordbox DJ ile 2016‘yı yatırım yılı ilan ettiklerini söylüyor. Yiğit, yeni yazılım ile artık hedeflerinin sadece profesyoneller değil, aynı zamanda amatörler olduğunu ifade ediyor.

Rekordbox Dj ile agresif bir büyüme sergileyeceklerini belirten Yiğit, amaçlarının yeni DJ’ler yetiştirmek olduğunun da altını çiziyor. Bu nedenle DJ Akademi’yi kurmayı hedeflediklerini söyleyen Yiğit, 2016 yılında bu alanda faaliyete başlayacaklarını sözlerine ekliyor. İlerleyen yıllarda ise akademi sayısının artması planlanıyor.

Sabri Yiğit, bu yıl Pioneer DJ’yi ve elektronik müzik sektörünü büyütmek için 5 milyon TL civarında bir pazarlama bütçesi ayırdıklarını söylüyor. Yiğit, yapacakları bazı çalışmaları ise şöyle sıralıyor: “Farklı organizasyonlara ev sahipliği ve sponsorluklar yapacağız. Bu işin fakülteleşmesi için de girişimler gerçekleştireceğiz. Bu doğrultuda üniversitelerle görüşme halindeyiz. 2016 yılında Pioneer DJ için showroomlar açmayı hedefliyoruz.”
Etiketler
Fatoş Bozkuş