Etkinliklerle tüketicisine dokunuyor

19 Temmuz 2016 | 13:05
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:40
Ekmeksiz doymayan bir milletiz. Bugün Türkiye'de ekmek pazarının büyüklüğü 30 milyar TL'ye ulaşmış durumda. Bu pazardan paketli ekmek sektörü henüz yüzde 3'lük bir pay alıyor. Paketli ekmek üreticilerinin sayısı ise bir elin parmaklarını geçmiyor.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

17 yıldır bu alanda faaliyet gösteren Doygun Ekmek de bunlardan biri. Pazarda özellikle yenilikçi ürünleriyle fark yaratmaya çalışan bir marka olduklarını söyleyen Doygun Ekmek Pazarlama Müdürü Murat Sertan Sağmanlı, yenilikçi ürünler üzerine çalışmayı sürdürdüklerini belirtiyor.

En son koruyucusuz ve katkısız ekmeği piyasaya sunduklarını belirten Sağmanlı, iletişimde ise tüketiciye birebir dokunmayı tercih ettiklerini anlatıyor. Daha önce Youtube kanallarını aktif olarak kullanan şirket, bu amaçla bu yılın başında iki kulüp kurdu: Doygun Sağlıklı Yaşam Kulübü ve Doygun Gurme Kulübü.

Sağlıklı yaşam kulübünde spor ve sağlıklı yaşam aktiviteleri düzenlenirken, Gurme Kulübü'nde ise Doygun'un ürünleriyle mutfakseverler için atölyeler düzenleniyor. Etkinlik pazarlamasıyla tüketiciye birebir dokunmanın kendilerine geri dönüşünün daha iyi olduğunu anlatan Murat Sertan Sağmanlı, bu iki kulübün aktivitelerini sürdüreceklerinden bahsediyor.
Etiketler
Fatoş Bozkuş