Facebook'tan dört yenilik

02 Temmuz 2016 | 15:22
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:37
Facebook, iletişim dünyasının bir arada olduğu Cannes'da reklamcıların mesajlarını mobil platformlarda paylaşmalarını kolaylaştıracak dört yeni çözümünü duyurdu.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Mobil cihazlar üzerinden 1,5 milyardan fazla insanın kullandığıe Facebook'un Cannes'da duyurduğu yeni çözümlerden ilki kreatiflerin fikirlerini mobilde hayata geçirmesini sağlayacak Creative Hub oldu. Ayrıca işletmelerin kampanyalarını köpürtmelerine ve daha iyi iç görüler elde etmelerine yardımcı olacak Audience Insights API'nın (Topluluk
içgörüleri API) beta versiyonu da tanıtıldı.

Pazarlamacıların kampanya tasarlamasını, oluşturmasını, paylaşmasını ve iç görü elde etmesini daha da kolaylaştıracak Canvas'ın yeni özelliklerini açıklayan şirket, işletmelerin fotoğraflardan video oluşturmasını kolaylaştıracak SÜdeshovv'da yapılan yeniliklerin de bilgisini verdi.