Gönül Ağacı ürünleri farklı noktalarda da satılacak

02 Aralık 2016 | 14:33
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:09
Sürdürülebilirlik alanında özellikle eğitim ve kadın işgücünün ekonomiye kazandırılması konularına önem veren OMV Petrol Ofisi, 2014 yılında başlattığı Gönül Ağacı Projesi'ni başarıyla sürdürüyor.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

İlk etapta 50 kadına istihdam yaratan bu proje, mevcut durumda 270 kadına ulaşır hale geldi. Bu üreticilerin ailelerini de hesaba kattığımızda proje bine yakın kişinin hayatına dokundu.

Dahası 13'üncü Uluslararası İş Ödülleri'nde 'Avrupa'da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi' kategorisinde Altın Stevie Odülü'nü kazandı. Bu ödülü takiben Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği'nin (IPRA) verdiği, bu alanda dünyanın en prestijli ödülü olan 'Altın Küre' ödülünü aldı.

Bugüne kadar 101 Petrol Ofisi istasyonunda 24 bin Gönül Ağacı ürünü satıldığını söyleyen OMV Petrol Ofisi CEO'su ve Yönetim Kurulu Üyesi Gülsüm Azeri, yakın zamanda AVM'lerde ve farklı perakende noktalarında da bu ürünlerin satılacağını anlatıyor.

Azeri, Çiçeksepeti. com ve Trendyol.com ile yapılan anlaşma sonucunda bu platformlarda da Gönül Ağacı ürünlerinin satılacağını belirtiyor. Gülsüm Azeri, "Proje için rakamsal bir hedef koymaktan ziyade amacımız üreten kadınların el emeklerine nasıl daha fazla katma değer katabileceklerini kendilerine göstermek, onları becerilerini geliştirmeye ve pazarlama odaklı düşünmeye sevk etmek ve nihayetinde bu gayretleri için teşvik etmek" diye konuşuyor.