İkinci yılına yeni müşterilerle girdi

19 Temmuz 2016 | 12:58
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:40
Kramp, 2014’te Leo Burnett’teki CEO’luk görevinden ayrılan Ahmet Akın ve Vietnam’daki kreatif direktörlük görevini bırakan Serkan Balak tarafından kurulmuştu. Şirket, ikinci yılına yeni müşterilerle girdi.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Arabam.com, Doğuş Grubu, Mey Diageo, SOCAR Türkiye, Türkiye Sigorta Birliği ve Under Armour ile çalışmaya başlayan ajans yaptığı işlerle dikkat çekiyor.

Kramp, iki yıl önce Ahmet Akın ve Serkan Balak tarafından kurulmuştu. Ajans kurulurken Ahmet Akın Leo Burnett’teki CEO’luk görevini, Serkan Balak ise Vietnam’daki kreatif direktörlük görevini bırakmıştı. Ahmet Akın, o dönemde ajansı tanımlarken, “Yerinde duramayan insanların, yerinde durmaması gereken markalar için kurduğu bağımsız bir reklam ajansı” cümlesini kurmuştu.

Kramp’ın iki yılı gerçekten de Ekonomist Reklam Değerlendirme Kurulu üyesi de olan Ahmet Akın’ın söylediği gibi geçti. Bu süreçte pek çok çalışmaya imza atıldı.

Örneğin Garanti Bankası’nın “Türkiye’nin hayalleri var. Hayallerinin Garanti’si var" kampanyasına imza atan ajans, ilk ödülünü “Garanti Pinterest ile Evlenmek Çok Kolay" projesiyle New York W3 Awards’da aldı.

Ahmet Akın, 2016 yılına da iyi başladıklarını söylüyor. Akın, Arabam.com, Doğuş Grubu, Mey Diageo, SOCAR Türkiye, Türkiye Sigorta Birliği ve Under Armour’u ajans portföylerine dahil ettikleri bilgisini veriyor.

Önümüzdeki dönemde daha çok sayıda internet ve gıda markasıyla çalışmayı hedeflediklerini anlatan Ahmet Akın, “Ayrıca tek bir mecra ile sınırlı kalmayan, seslendiği insanlarla farklı noktalarda buluşan projelerin sayısını artırmak istiyoruz” diye konuşuyor.
Etiketler
Fatoş Bozkuş