Kırmızıda ödüller sahiplerini buldu

29 Mayıs 2016 | 10:46
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:32
Reklamda yaratıcılığı özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının, öğrencilerin ve reklamverenlerin başarılarını belgeleyip ödüllendirmek amacıyla 2003 yılından bu yana düzenlenen Kırmızı Ödül Töreni, 13'üncü yılında da reklam sektörünü bir araya getirdi.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

13'üncü Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri, Altıncı Kırmızı Bölge Basında En İyiler Reklam Ödülleri, bu yıl ilki düzenlenen Kırmızı Dijitalde En İyiler Reklam Ödülleri ve İkinci Kırmızı-Uluslararası Adana Film Festivali (UAFF) Afiş Yarışması'nda 33 farklı ajansın, 59 farklı marka ve kuruma ait çalışmasına, 182 yaratıcılık ödülü verildi. Ayrıca özel ödüllerde altı birincilik ve 12 finalistlik açıklandı.

Kırmızı'nın en heyecanlı sonuçları ise üç farklı yarışmanın büyük ödülü Kıpkırmızı'da alındı. Kırmızı Ödülleri'nde Tribal Worldwide İstanbul Audi için hazırladığı Cehennem başlıklı reklamla Kıpkırmızı, Kırmızı Bölge Ödülleri'nde ise Antalya merkezli Graphx Efsina marka Hamile Tuzu reklamıyla Kıpkırmızı Bölge ödülünü aldı.

Bu yıl ilk kez düzenlenen Kırmızı Dijital'de ise Kıpkırmızı ödülü, Altıparmak için hazırladığı Ballı Adam başlıklı online kampanya ile Plasenta Conversation Agency'ye gitti.
Etiketler
Fatoş Bozkuş