Marka iletişiminden ürün iletişimine geçti

27 Temmuz 2016 | 11:23
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:41
Simit Sarayı bugüne kadar imaj ve bilinirlik üzerine iletişimini kurguladı. Sonuç olarak da marka bilinirliği yüksek bir şirket haline geldi. Ancak ürün çeşitliliği konusunda aynı bilinirliğin olmadığını gören şirket yönetimi, yeni reklam kampanyasıyla bunu çözmeyi hedefliyor.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Simit Sarayı, marka bilinirliği çok yüksek bir marka. Bugün Türkiye’nin yanı sıra ABD, İngiltere, İsveç, Almanya, Belçika, Hollanda, Mısır, Suudi Arabistan, Kuveyt, Azerbaycan ve Kıbrıs başta olmak üzere 17 ülkede 300’ün üzerinde mağaza ile hizmet veriyor.

Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, tüketici alışkanlıklarını ve beklentilerini karşılamak, pazarın sürekli değişen ihtiyaç ve taleplerine hızlı cevaplar sunan yeni ürünler geliştirmek için inovasyon yapan bir marka olduklarını her fırsatta söylüyor.

Ama ürün çeşitliliği konusunda bilinirlik çok da yüksek değil. Bu nedenledir ki şirket yakın zamanda bilinirliği ürün çeşitliliği anlamında da arttırmak için yeni bir reklam kampanyasına başladı.

İlk etapta reklamlarda kullanılması için beş ürün seçildi. Bu filmlerin devamının geleceğini söyleyen Abdullah Kavukcu, reklama ilişkin beklentileriyle ilgili şunları anlatıyor: “Marka olarak daha önceki reklam filmlerimizden çok iyi dönüşler aldık. Ağırlıklı imaj ve bilinirlik üzerine yaptığımız reklam filmlerimizle, Türkiye’nin en çok bilinen ve sevilen markaları arasına girdik.

Ürün çeşitliliğimizi vurguladığımız yeni kampanyamızın da ses getireceğine inanıyorum. Baş aşçımızın oynadığı, içinde samimiyet ve dostluk olan filmler için ilk aldığımız olumlu tepkiler bizleri çok sevindirdi."
Etiketler
Fatoş Bozkuş