Tüketiciye dokunan içerik sunulmalı

21 Şubat 2016 | 13:23
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:19


Markalar, birer içerik üreticisine dönüşmek için çalışıyor. Çünkü geleneksel mecralarda hedeflemenin istendiği gibi yapılamaması, dijitalde ise reklam engelleme servisleri gibi faktörler, içeriği pazarlama dünyası için giderek önemli hale getiriyor.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

İçerik temelli yeni nesil ajanslardan olan Overteam, yarattığı içerikler ve platformlar sayesinde topluluk yaratma yeteneğini kanıtlamış ajanslardan biri.

400 bin üyesi olan ve bin 800 meyhanenin yer aldığı Meyhanedeyizbiz.com'un kurucusu olan Overteam'in genel müdürü Dumrul Sabuncuoğlu, 15 kişilik ajans ekibinin yanında 60'a yakın muhabir kadrosuyla bu platformu yönettiklerini söylüyor.

Regülasyon olan bir sektör için yarattıkları platformda markalar için de içerik ürettiklerini anlatan Sabuncuoğlu, önümüzdeki dönemde akıllı içeriğe yatırım yapmanın daha da önemli hale geleceğini ifade ediyor.

Dumrul Sabuncuoğlu, tüketicilerle gerçek zamanlı olarak etkileşim sağlamanın büyük fırsat sağladığının da altını çiziyor.

Markaların içerik pazarlamasında başarılı olabilmeleri için tüketicisine dokunan ve işe yarayan bir şeyler sunması gerektiğini belirten Sabuncuoğlu, oluşturulan içeriğin de markaya uyumlu olması gerektiğinin üzerinde duruyor.

Dumrul Sabuncuoğlu, Overteam olarak hacmi büyütmek ve bünyedeki yetenekleri artırma hedefinin yanı sıra gelecekte bir başka hedeflerinin de yurtdışına açılmak olduğunu anlatıyor. Sabuncuoğlu, "Overteam Londra'yı kurmak istiyoruz. 2017'ye kadar bu hedefimizi gerçekleştirmek niyetindeyiz. Oralara buradan ürün satabiliriz" diyor.
Etiketler
Fatoş Bozkuş