Üçüncü dalga iletişime bu ay başlıyor

03 Nisan 2016 | 17:22
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:27


FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Ofix, 2012 yılında kurulmuş, ofislere yönelik ürünler satan bir e-ticaret şirketi. Bugün sitede 10 ana kategoride 530 marka ve 12 binin üzerinde ürün bulunuyor. Ofix, pazarı büyütmek ve marka bilinirliğini artırmak için 2014 yılından beri iletişime ağırlık veriyor.

Ofix Pazarlama Müdürü Gökhan Avcı, iletişimin ilk dalgasında kategori ve pazarı yaratmak için çalıştıklarını, ikinci dalga iletişimde ise satılan ürünleri anlattıklarını belirtiyor.

Avcı, şimdi ise üçüncü faz iletişime geçileceğini söylüyor. Bu ay yeni iletişim kampanyasıyla mecralara çıkacaklarına değinen Avcı, dijitaldeki iletişimi artıracaklarının da bilgisini veriyor.

Yeni kampanyanın ana iletişim kanalı dijital olacak. Yardımcı mecralar olarak ise TV ve radyo kullanılacak. Ürün yerleştirme konusunda da etkili çalışmalarıyla bilinen şirket, bu yönde de proje geliştirme aşamasında.

Bu yıl için hedeflerinin şirketi 2,5 misli büyütmek olduğunu söyleyen Gökhan Avcı, spor sponsorluklarının da gündemlerinde olduğunun altını çiziyor. Ofix, bu yılın başında Bursaspor’un ofis malzemeleri sponsoru oldu. Şu anda da görüşülen iki kulüp var.
Etiketler
Fatoş Bozkuş