Doğanlar yurtdışını yakın markaja aldı

08 Eylül 2016 | 09:30
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:49
Doğanlar Yatırım Holding, grubun lokomotif sektörü mobilya sahasında iki marka ile boy gösteriyor. Doğtaş ve dört yıl önce satın aldığı Kelebek markasıyla faaliyet yürüten Doğanlar Yatırım Holding, iki marka arasındaki entegrasyonun tamamlamasının ardından mağazalaşmaya hız verdi.

Özellikle yurtdışında mağazalaşma çalışmalarına yoğunlaşan şirket, Avrupa, Suudi Arabistan ve Afrika’da beş yılda 120 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Türkiye genelinde 146 Doğtaş, 101 Kelebek Mobilya ve 57 Kelebek Mutfak mağazası olan grubun, yurtdışında ise 63 mağazası bulunuyor.

Ortadoğu pazarında Doğtaş markasının çok güçlü olduğunu söyleyen Doğanlar Yatırım Holding Başkanı Davut Doğan, Avrupa başta olmak üzere Suudi Arabistan, Cezayir gibi pazarlarda Doğtaş ve Kelebek markalarını yaygınlaştırmak için çalışmalarının sürdüğünü aktarıyor.

Doğan, “Ayrıca Yakındoğu ve Uzakdoğu pazarlarına girmeyi hedefliyoruz. Hindistan, Brezilya ve Çin’i yakından izliyoruz” diyor.

Grubun yurtdışındaki bu hamleleri ve yatırım planlamasıyla 2018 sonuna kadar 1 milyar TL ciroyu aşma hedefinde olduğunu kaydeden Doğan, Düzce’de bulunan fabrikaya 10 milyon dolar yeni yatırım yaparak üretim kapasitesini yüzde 25 artırmayı planladıklarını da ifade ediyor.