Hepsiburada.com'da randevulu teslimat dönemi

08 Aralık 2016 | 12:12
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:11
Hepsiburada.com, müşterilere, perakende sektörüne ve markalara en iyi hizmeti vermek için bir dizi yatırımı gündemine almıştı.

İlk olarak platformu hepsiburada. com dışındaki satıcılara açarak 'Pazaryeri' kurmuştu. Bu platformla irili ufaklı birçok perakendeciye satış kanalı verildi.

Ardından Gebze'de 100 bin metrekare büyüklüğünde bir operasyon merkezi kuruldu. Son olarak ise 'Hepsi Express' adıyla bir teslimat servisini hizmete sokan şirket, müşterilerin beklentilerini karşılamak için esnek teknoloji, esnek mimari ve esnek operasyon modeliyle eve teslimat sistemini başlattı.

Hepsiburada.com Ticari Grup Başkanı Emre Ekmekçi, Hepsi Express'in bu yıl e-ticaret sektörünün büyütülmesi açısından en önemli projelerinden biri olduğunu söylüyor.

Müşterinin randevulu teslimat ve gün içi teslimat ihtiyacını karşılamak için kurulan bir sistem olan Hepsi Express, hepsiburada.com'dan sipariş verildiğinde istediğiniz gün ve saatte size teslimat hizmeti sunuyor.

İstanbul'da pilot proje olarak başlattıkları bu hizmeti diğer müşterileri için de devreye alacaklarını ifade eden Ekmekçi, "Randevulu teslimat ülkemizde hızlı teslimattan daha büyük bir ihtiyaç.

Öncelikle hizmetimizi pilot proje olarak başlattık. 2017'de diğer müşterilerimize de bu konuda hizmet vermeye başlayacağız. Büyükşehirlerde bu hizmeti faaliyete geçireceğiz" diye konuşuyor.
Etiketler
e-ticaret