Kahveciden çay atağı

30 Eylül 2016 | 08:35
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:54
İtalya'nın Turin kentinde 1895 yılında kurulan global kahve markalarından Lavazza, 2006 yılından bu yana Türkiye'de Best İthalat tarafından temsil ediliyor. Şu anda 60 şubesi ve 400'ün üzerinde çalışanı bulunan şirket, bu yılın sonunda şube sayısını 70'e, 2017'de ise 120'ye çıkarmayı hedefliyor.

Bir kahve markası olarak Türkiye'de çay tüketimine fazla direnemeyen marka, şubelerinde iki çeşit çay satıyordu. AVM'lerde çay satışının çok olduğunu gördüklerini söyleyen Best Coffee Shop CEO'su Sertaç Akyüzol, çay çeşidini 30'a çıkarmayı planladıklarını ifade ediyor. Akyüzol, bu yıl 1 milyon Euro'luk çay alımı yapmayı planladıklarını da sözlerine ekliyor.
Etiketler
AVM kahve İtalya