Morhipo, yeni markalar yaratacak

27 Mart 2016 | 11:50
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:25
Boyner Grubu’nun e-ticaret şirketi Morhipo, yeni sezon ürünleri ve avantajlı kampanyaları bir araya getiren alışveriş konseptiyle pazara giriş yapmıştı. Morhipo.com, bu stratejiyle 2011’den bu yana cirosunu 14 kat artırdı.

2014 yılında sanal ve fiziksel mağazalar arasındaki bariyeri ortadan kaldıran all-line yaklaşımıyla geçen yılı yüzde 70 büyüme ile kapattı ve grubun da desteği ile öz sermayesini 150 milyon TL artırdı.

Alışveriş sitelerinin genelde bilinen markaları online platformdan satma üzerine kurulu bir stratejileri var. Ama kendi markalarını yaratıp bunu o platformda satan şirketler de bulunuyor. Örneğin, Morhipo, kendi
yarattıkları markaları bu platformdan satarak satışlarını bir yılda önemli ölçüde artırdı.

People By Fabrika ve D by Divarese özel markalarının cironun içindeki payı bir yılda yüzde 12’ye ulaştı. Morhipo Genel Müdürü Şule Kuban Arditti, şimdi hedeflerinin bu payı yüzde 20’ye ulaştırmak olduğunu söylüyor.

Arditti, “Online kanalda marka yaratırken daha hızlı geri dönüş alınıyor. Bundan sonra Morhipo’ya özel yaratacağımız başka markalarımız da olabilir. Daha trendy ve genç markalara ihtiyaç var. Bu alanda marka ve model arayışımız sürüyor” diyor.
Etiketler
e-ticaret