Rusya’da büyümesini sürdürecek

14 Eylül 2016 | 17:32
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:51
Global bir moda markası olma vizyonuyla 2003 yılında yola çıkan ve 2004 yılında ilk mağazasını açan DeFacto, zaman içinde Türkiye hazır giyim sektöründe üst sıralara yerleşti. Sektörde marka bilinirliğinde de lider markalardan olan DeFacto bugün yurtiçinde 306, yurtdışında ise 69 mağazaya ulaştı.

Yatırımlarını stratejik olarak Türkiye'ye yakın ve benzer tüketim alışkanlıkları olan CSI ve MENA pazarlarına yapan marka, 10 yıl kadar sonra dört kıtadaki 50 ülkede bin 200'ün üzerinde mağazaya ulaşmayı ve e- ticaret sitesi ile 100'den fazla ülkede faaliyet göstermeyi planlıyor.

Bu yıl Doğu Avrupa, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Türk Cumhuriyetleri'nde büyüme planladıklarını dile getiren DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, 2016'nın ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 32 büyüme sağladıklarını söylüyor.

2016 sonuna kadar toplam 206 milyon TL yatırım yapmayı ve 400 mağazanın üzerine çıkmayı hedeflediklerini belirten Ateş, şöyle devam ediyor: "Şu anda çalışan sayımız 10 bin 149. Yılsonunda 11 bine ulaşacak. Geçen yılı 2 milyar 650 milyon TL ciro ile kapattık.

Bu yıl da yüzde 30'luk bir büyüme hedefliyoruz. Şu anda da buna paralel gidiyoruz. Hem yurtiçinde hem de yurtdışında hızlı büyüyoruz. Son olarak Suudi Arabistan'a girdik. Rusya pazarına geçen yıl girmiştik. Şu anda Rusya'da üç mağazamız var. Sorunların çözülmesiyle birlikte bu pazarda büyümeye devam edeceğiz."
Etiketler
Rusya hazır giyim