Yenilenen yüzüyle 240 mağazaya ulaşacak

15 Aralık 2016 | 12:00
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:12
Türkiye’de mobilya pazarı, yıllık 7 milyar dolarlık hacme sahip. Pazarın yüzde 50’sini markalı, yüzde 50’sini ise markasız imalatçıların ürünleri oluşturuyor.

Temelleri 2001 yılında Kayseri’de atılan Aldora Mobilya, sektörün önde gelen oyuncularından biri. Bugün 60 bin metrekare kapalı alanda panel grubu, döşeme grubu ve yatak olmak üzere üç ana alanda üretim yapan şirket, 400 kişiye de istihdam sağlıyor.

Yurtiçinde 100, yurtdışında ise 14 satış noktası bulunan Aldora’nın bu yılki ciro hedefi 150 milyon TL. 2016’nın ikinci yarısından itibaren bir değişime girdiklerini belirten Aldora Mobilya Pazarlama ve Marka Müdürü Soner Asar, logolarından mağaza konseptlerine, tasarımlarından hizmet anlayışlarına kadar her şeyi yenilediklerini söylüyor.

Pazarın ihtiyaçları doğrultusunda böyle bir güncellemeye gittiklerini dile getiren Asar, şöyle devam ediyor: “Büyüme planlarımızı, yenilenen Aldora ile daha da hızlanarak uygulamaya devam edeceğiz.

Türkiye’de 2020 yılına kadar mobilya markaları arasında ilk beş markadan biri olmayı hedefliyoruz. Yurtiçinde mağaza sayımız için hedef 200. Yurtdışında ise öncelikli olarak yakın pazarları araştırıyoruz.

Başta AB ülkeleri olmak üzere 2020’ye kadar yurtdışındaki mağaza sayımızı 40’a çıkarmayı hedefliyoruz.”
Etiketler
AB