“Türkiye bizim için stratejik ülke oldu”

Türkiye’nin MediaMarktSaturn Grubu ülkeleri arasında Almanya’dan sonra ikinci konuma geldiğini söyleyen MediaMarkt Türkiye CEO’su Hulusi Acar, “Türkiye’de deneyim mağazacılığı konseptimiz büyük ilgi görüyor” diyor.

16 Mayıs 2025

Acar, 2025’te minimum 15 milyon Euro yeni yatırım planladıklarını söylüyor.

Avrupa’da 11 ülkede faaliyet gösteren Almanya merkezli elektronik perakendecisi MediaMarktSaturn Grubu, Türkiye’de deneyim mağazacılığı modeliyle büyüme yakaladı. “MediamarktSaturn’ün çok önemli stratejik bir ülkesi durumundayız” diyen MediaMarkt Türkiye CEO’su Hulusi Acar, son dönemde yapılan yatırımların etkisiyle Türkiye’nin 11 ülke arasında mağaza satış hacminde Almanya’dan sonra ikinci sıraya yükseldiğini belirtiyor.

2025’te minimum 15 milyon Euro yeni yatırım planı yaptıklarını vurgulayan Acar, “2025 yılı için ağırlığı dijital kanallarımıza vermekle birlikte fiziksel mağaza yatırımlarımıza da devam edeceğiz” diyor.

Haberin ayrıntıları Ekonomist’in bu haftaki sayısında.