Çalışana perakendeci rozeti de takacak

06 Mart 2016 | 02:34
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:21


Shell Türkiye, dünya genelindeki tüm kardeş şirketlerinden önce ülkemizde önemli bir stratejiyi uygulamaya koydu.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Şirket, perakende kimliğini öne çıkaracak büyüme stratejisinin ilk adımı olarak, 200 olan Select Market'lerin sayısını iki yıl içinde 300'e çıkaracak.

Bu yönü ile tüm dünyaya örnek olacak Shell Türkiye, doğal olarak bu önemli adım ile birlikte ağır bir insan kaynakları yükünün altına da girecek. Akaryakıta odaklı çalışan vasfını, perakende alanına da kaydıracak.

Şirkette, bu alanı da içine alacak şekilde insan kaynakları departmanı yeniden yapılandırıldı. Yeni yapılanma ile birlikte Shell Türkiye İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevine Dilek Kızılcık atandı. Kızılcık, lisans eğitimini psikoloji ve reklamcılık alanlarında tamamladı.