Eczacıbaşı'nı büyük hedeflere taşıyacak

21 Şubat 2016 | 19:41
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:20


Eczacıbaşı Holding'in en stratejik sektörlerinin başında, hızlı tüketim ürünleri geliyor. Holding, bu alanda yürüttüğü yatırımların yanı sıra yankı bulan satın almalar da gerçekleştirdi.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Dört yıl önce bünyesine dahil ettiği Ataman Grubüna ait markalar ile ıslak mendil alanında uluslararası alanda söz sahibi oldu.

Ataman’ın Türkiye ve Doğu Avrupa’nın en büyüğü olan Beylikdüzü’ndeki üretim tesisi ile birlikte Uni, Unibaby, Wogi, Woc, Comfort, Premax, Unimed, Mentholix, Şelale, Lemonni ve Uni VVipes markalarına sahip olan Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri, global arenada büyük hedeflere doğru yol alıyor.

Şirkette, bu büyük hedefler doğrultusunda üst yönetici ekibi içinde yer alacak bir atama gerçekleşti. Mert Kokulu, şirketin pazarlama müdürlüğü görevine getirildi.

200/de Eczacıbaşı'na katılan Mert Kokulu, lisans eğitimini 2002 yılında Boğaziçi Üniversitesi işletme Bölümü'nde tamamladı, iş hayatına 2002 yılında Alcatel Elektronik'te başlayan Kokulu, üç yıl da GıdaSA'da çalıştı.