Fiat'ın pazarlaması ikiye ayrıldı

10 Nisan 2016 | 14:23
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:28


MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Tofaş çatısı altında temsil edilen Fiat'ın pazarlama yönetiminde önemli değişiklikler oldu. Pazarlam müdürü Özgür Süslü'nün İtalya'ya direktör olarak atanmasından sonra Fiat pazarlama departmanı ikiye ayrıldı. Bölüm bundan böyle binek oto ve ticari araç olarak iki ayrı birim olarak faaliyet yürütecek.

Koç Holding ve İtalyan ortak Fiat'ın çok gelecek beklediği Egea'nın ses getiren lansmanında önemli roller üstlenen Özgür Süslü, projedeki performansının da etkisi ile FCA EMEA Bölgesi Egea/Tipo Model Ailesi Ürün Pazarlama Direktörü olarak atandı.

Özgür Süslü'nün ardından oluşan yeni yapılanmada Fiat Pazarlama ekibinde otomobil pazarlama müdürlüğüne Berk Arı, hafif ticari araç pazarlama müdürlüğüne de Hasan Erdoğan getirildi.

Fiat Pazarlama Müdürlüğü bünyesindeki bir diğer atama ise pazarlama iletişimi müdürlüğüne gerçekleştirildi. Daha önce aynı birimde yönetici olarak çalışan Melike Güleli bu ayın başından itibaren pazarlama iletişimi müdürü olarak görev yapacak.