Genç giyim markasına deneyim katacak

28 Ekim 2016 | 14:14
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:01
Collezione, dev bir sektör haline gelen giyim perakendesinde markalaşmayı ilk başaran şirketlerden oldu. 1980'lerin sonlarında adım attığı sektörde hızlı büyüdü.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Genç giyim kategorisinin oluşmasına öncülük ettiği rahatlıkla söylenebilir. Bir ara yeniden yapılanan şirket, ikinci kuşağın da devreye girmesiyle yoluna yurtiçinde ve yurtdışında emin adımlarla devam ediyor.

Türkiye'de 100, yurtdışında ise 55 satış noktasına sahip olan şirketin genel müdürlük koltuğuna deneyimli bir isim oturdu. Oğuz Koban, şirketin yeni genel müdürü oldu.

İş yaşamına 1991'de Price Waterhouse Coopers şirketinde bağımsız denetim biriminde başlayan Oğuz Koban, Doğan Burda Dergi Yayıncılık, Doğan Gazete Dağıtım, Mondi Tire Kutsan şirketlerinde görev aldı.

Giyim perakendesinde LCW ve Mexx Group'ta üst yöneticilik görevlerinde bulunarak deneyim kazandı. Koban, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi'nde lisans, Koç Üniversitesinde MBA yüksek lisans eğitimini tamamladı.