Perakendeyi iyi bilen yönetici seçtiler

26 Ağustos 2016 | 22:28
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 08:47
Akaryakıt dağıtım sektörü perakendenin son dönemdeki en hızlı büyüyen alanlarından biri haline geldi.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Sektördeki hemen her şirket, istasyonların bir parçası olan alışveriş alanlarının daha modern, daha kurumsal bir yapıya dönüştürmek için çalışma yürütüyor.

Bu eğilimin öncü gruplarından bir tanesi de Shell&Turcas. Hali hazırda 200 Select Marketler'e sahipler. Bu sayı iki yıl içinde de 300'e çıkarılacak.

Şirket, yılda yaklaşık 75 milyon TL akaryakıt dışı gelir elde ediyor ve bu rakam her geçen gün daha da artıyor. Dolayısı ile bu alanda perakende başlı başına bağımsız bir iş sahası olarak düşünülmeye başlandı. Bu ihtiyacı göz önünde bulunduran Shell & Turcas, hızlı tüketim sahasını iyi tanıyan bir profesyoneli,

Seher Poyrazoğlu Yavuz'u perakende satışlar pazarlama müdürlüğü görevine getirdi. Hızlı tüketim sektöründe marka iletişimi ve pazarlama alanında 13 yıllık deneyime sahip Yavuz, 2003'te Unilever'de başladığı kariyerini uzun yıllar Coca Cola'da sürdürdü. Yavuz, son iki yıldır Coca-Cola'nın Azerbaycan ülke pazarlama direktörü görevini yürütüyordu.