Yeni direktör ile güçlendiler

15 Kasım 2016 | 14:58
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 09:05
Rekabet öyle bir noktaya geldi ki hızlı servis restoran sektöründe hata yapan, bedelini ağır ödüyor. Yerli yabancı hiç fark etmiyor, yalnızca marka gücüne güvenmek yetmiyor, pazar şartlarına uygun stratejiler ile hareket etmek gerekiyor.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Bu durum tabii ki sektörün ilk yabancı markası McDonald's için de geçerli. Uzunca bir süre önce kimi bedelleri ödemiş bir marka olarak son sahipleri ile çok daha özenliler, operasyonlarını titizlikle yönetiyorlar. Şirkette önemli bir alana yeni bir profesyonel getirildi.

Feliks Boynuinceoğlu operasyon direktörü olarak McDonald's Türkiye ekibine katıldı.

Boynuinceoğlu, kariyerine PepsiCo Türkiye'de başlamış bir isim. Japan Tobacco International Türkiye ve Starbuck's Coffee Türkiye'de görev alan Boynuinceoğlu, son olarak Mars Cinema Group'da perakende ve pazarlama direktörü olarak görev yapıyordu.

Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Fakültesi'nden mezun olan Feliks Boyuinceoğlu, Yeditepe Üniversitesi'nde işletme yüksek lisansını tamamladı.