1,618 Agency, yılın en iyi ambalaj tasarımı ödülünü aldı

15 Ocak 2022 | 09:08
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 23:50
Sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren tüm kurumların, markaların, paydaşların, sağlık iletişimi profesyonellerinin gösterdikleri başarıları ödüllendirmek amacıyla bu yıl ilk defa düzenlenen Golden Pulse Awards’ta, Nutrefor markası ile yılın en iyi ambalaj tasarımı ödülünün sahibi 1,618 Agency oldu.

2011’den bu yana farklı sektörlerden birçok markaya pazarlama iletişimi alanında “yeni değilse, eskidir” mottosuyla hizmet veren ajans, Golden Pulse Awards’ta Nutrefor markası ile yılın en iyi ambalaj tasarımı ödülünü aldı.

Yeni nesil dijital pazarlama, strateji ve teknolojiye odaklanan ekibi ile yaptığı işlerde dijital kreatif, yeni medya ve sürdürülebilir olmayı hedefleyen 1,618 Agency, Drop Effect Creative System, DIP - Digital Impact Plan ve DigitalUp adını verdikleri teknikleriyle markaları altın çıktılar elde ederek 
sahada reel, nokta atışı hedeflere ulaştırmaya devam ediyor.