Vodafone, yeni nesil çağrı merkezi hizmeti verecek

25 Eylül 2020 | 17:04
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 17:00
Vodafone, pandemi tedbirleriyle birlikte hayatımıza giren uzaktan çalışmayı ‘yeni nesil çalışma sistemi’ne dönüştürüyor. Pandemi sürecinde tüm müşteri hizmetleri ekibini evden çalışma modeline geçiren Vodafone, bu modelden yola çıkarak tasarladığı ‘yeni nesil çalışma sistemi’ni Vodafone Müşteri Hizmetleri’nde uygulamaya başladı.

Vodafone Müşteri Hizmetleri’nde uygulanacak yeni nesil çalışma sistemi ile ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencilerine istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı sunulacak. Yeni sistemle, çağrı merkezi çalışan sayısının bir yıl içinde 10 bin seviyesine çıkarılması ve çağrı merkezi hizmetinin Türkiye’nin 81 iline yayılması hedefleniyor.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, konuyla ilgili şu değerlendirmeyi yapıyor:

“Dijital teknolojiler, inanılmaz bir hızla gelişiyor ve hayatımızı kolaylaştırıyor. Dijitalleşme, kişiye özel servis verilmesini, kişiye özel içerik sunulmasını mümkün kılıyor. Biz de bu kişiye özel hizmet çağında bireylere kendine göre çalışma düzeni oluşturma fırsatı veriyoruz. Dijital dünyaya uygun bir çalışma şekli tasarladık. ‘Yeni nesil çalışma sistemi’ ile kişiler, dijital teknolojiler sayesinde istedikleri yerden, istedikleri şekilde ve istedikleri kadar çalışabiliyor.”