Boğaziçi Satış Akademisi 29 Şubat-1 Mart’ta

12 Şubat 2020 | 12:19
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 13:48

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü, bini aşkın üyesi ve 66 yıllık tecrübesiyle 29 Şubat-1 Mart tarihlerinde İbrahim Bodur Oditoryumu’nda Boğaziçi Satış Akademisi’ni düzenleyecek.





Bu yıl, ‘Building Blocks Of The Academy For Sales’ mottosuyla yola çıkan Boğaziçi Satış Akademisi, satışın temellerini alanının tanınmış isimlerinden ve şirketlerin satış direktörlerinden deneyimleme fırsatı vadediyor.





Akademi; Anadolu Efes, Pepsico, Garanti BBVA gibi oturum sponsorlarının katkılarıyla gerçekleşecek.





Etkinlikte; satış ile teknolojinin buluşması, deneyim tasarımı, müşteri süreçleri ve uzlaşma teknikleri, global markaların dijital dönüşümde satış stratejileri, value proposition gibi konulara değinen oturum, panel ve workshoplarla satış dünyasının nabzı tutulacak.





Satışta kariyer düşünen herkes etkinliğe katılabilir.





Kayıt ve bilgi için satisakademisi.ikboun.net ziyaret edilebilir.