2016 Kantar Mobil Zirvesi; marka danışmanlarını, medya planlamacılarını, reklamverenleri, reklam ve PR ajanslarını bir araya getirdi.
Etkinlikte, markaların mobil çağda nasıl öne çıkacaklarıyla ve büyüyecekleriyle ilgili bilgiler paylaşıldı.
Millward Brovvn'un global marka direktörü Daren Poole, reklam bütçelerinin kurumlara getirisini artırmak için reklam etkilerinin artık lansman öncesi tespit edilerek raporların 'kesin başarı şansı olduğunu' veya 'reklamın çalışmaya ihtiyacı olduğunu' gösterebildiğini belirtti.
Etkinlikte, markaların mobil çağda nasıl öne çıkacaklarıyla ve büyüyecekleriyle ilgili bilgiler paylaşıldı.
Millward Brovvn'un global marka direktörü Daren Poole, reklam bütçelerinin kurumlara getirisini artırmak için reklam etkilerinin artık lansman öncesi tespit edilerek raporların 'kesin başarı şansı olduğunu' veya 'reklamın çalışmaya ihtiyacı olduğunu' gösterebildiğini belirtti.