Türkiye Turizm Yatırımcıları Derneği ve Marriott International işbirliğiyle ‘Uluslararası Otel İşletmeciliği ve Markalaşma' buluşması düzenlendi.
Toplantıda, Marriott International'ın markaları, sistemleri ve Türkiye'deki büyüme stratejisi tanıtıldı. Marriott International Otel Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Poğda Demircan, İstanbul ve resort bölgelerinde, Bvlgari, The Ritz-Carlton, Edition, JW Marriott gibi lüks markalarla büyümeyi hedeflediklerini söyledi.
Toplantıda, Marriott International'ın markaları, sistemleri ve Türkiye'deki büyüme stratejisi tanıtıldı. Marriott International Otel Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Poğda Demircan, İstanbul ve resort bölgelerinde, Bvlgari, The Ritz-Carlton, Edition, JW Marriott gibi lüks markalarla büyümeyi hedeflediklerini söyledi.