DOLAR
34,95
0,16%
DOLAR
EURO
36,76
0,37%
EURO
GRAM ALTIN
2976,49
-0,99%
GRAM ALTIN
BIST 100
10125,46
0,66%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Ucuz fiyatlı ve reklam destekli Netflix paketi 12 ülkede resmen başlıyor

28 Ekim 2022 | 03:50
Ucuz fiyatlı ve reklam destekli Netflix paketi 12 ülkede resmen başlıyor
Uzun süre platformda reklamlara soğuk bakan ancak abone kayıpları sonrası tutum değiştiren Netflix reklam destekli abonelik planı "Basic with Ads"i resmen açıkladı. Peki, reklam destekli Netflix paketi ne zaman başlıyor? Hangi ülkelerde olacak? İşte detaylar:

REKLAMLI NETFLİX NE ZAMAN, HANGİ ÜLKELERDE BAŞLIYOR?

Netflix'ten yapılan açıklamada "Netflix'in daha düşük fiyatlı reklam destekli planı olan Basic with Ads'i Kasım ayında kullanıma sunmaktan heyecan duyuyoruz" denildi. Reklamlı Netflix paketi 3 Kasım'da başlıyor.

Yeni paket 3 Kasım'da ABD, Kanada, Avustralya, Brezilya, Fransa, İtalya, Almanya, Japonya, Kore, Meksika, İspanya ve Birleşik Krallık'ta mevcut olacak.

  • Netflix reklam destekli paketin mevcut paketler ve üyeleri etkilemeyeceğini belirtiyor ve Reklamlı Temel paketin mevcut reklamsız Temel, Standart ve Premium paketlere ek olacağı belirtiliyor.

  • Netflix, "Reklamlı Temel paket insanların Netflix hakkında sevdiği her şeyi, arada birkaç reklamla daha düşük bir fiyata sunar. Kasım ayından itibaren kaydolmak kolay olacak. Netflix.com'u ziyaret edin ve başlamak için e-posta adresiniz, doğum tarihiniz ve cinsiyetinizle kaydolun" diyor.

  • Netflix ayrıca "Planınızı istediğiniz zaman değiştirebilir veya iptal edebilirsiniz" bilgisini veriyor.


REKLAMLI NETFLİX NE KADAR?

Reklam destekli Netflix paketi ABD'de ayda 6,99 dolara mevcut olacak. Bu yeni paket Netflix'in mevcut aylık 9,99 ABD doları Temel paketinde bulunanların çoğunu içerecek, ancak saatte ortalama dört ila beş dakikalık reklam içerecek.

REKLAM SÜRELERİ NE KADAR?

  • Reklamlar 15 veya 30 saniye uzunluğunda olacak ve diziler; filmler öncesinde ve sırasında oynatılacak.

  • Netflix'in reklamverenlere yönelik açıklamaları ise şöyle: Reklamverenlerin doğru hedef kitleye ulaşmasına yardımcı olmak ve reklamlarımızın tüketiciler için daha alakalı olmasını sağlamak için ülkeye ve türe göre (örneğin aksiyon, drama, romantizm, bilimkurgu) geniş hedefleme yetenekleri sunacağız. Reklamverenler, reklamlarının markalarıyla tutarsız olabilecek içeriklerde (ör. cinsiyet, çıplaklık veya sansürlenmemiş şiddet) görünmesini de önleyebilecekler"

  • Netflix reklamların görüntülenebirliği ve trafik ölçümleri için DoubleVerify ve Integral Ad Science ile çalışacağını belirtiyor. Reklamverenlerin Netflix'in hedef kitlelerine nasıl ulaşabileceğini anlamalarını sağlamak için Nielsen, ABD'de Dijital Reklam Derecelendirmelerini (DAR) kullanacak.

Etiketler
Netflix
0

  • ALTIN GRAM - TL 2976,49 -0,99%
  • ALTIN ONS 2649,2 -1,15%
  • BIST 100 10125,46 0,66%
  • DOLAR/JAPON YENI 153,659 0,65%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,42361 0,0724%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 104,5 -0,1932%
  • DOLAR/TURK LIRASI 34,95 0,1646%
  • EURO/DOLAR 1,0504 0,353%
  • EURO/TURK LIRASI 36,7625 0,3654%
  • STERLIN/DOLAR 1,26194 -0,39033%
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL