Çiğköftenin önemli ismi Komagene’nin Türkiye genelinde 882 şubesi, yurtdışında ise 20 şubesi var. Yurtdışının ciro içindeki payı ise yüzde 4. Önümüzdeki beş yılda Türkiye’de bin 600 şubeye ulaşmayı hedefleyen şirketin yurtdışı için de iddialı hedefleri bulunuyor. 2020 yılına kadar 20 ülkede 300 şube açmayı planlayan şirket, Avrupa’da büyümeyi hedefliyor.
Avrupa’da üretim ve lojistik altyapısı hazır olan şirket, yeni pazar olarak çevre komşu ülkeleri araştırıyor. Yurtdışında büyürken gümrükleme, lojistik ve üretim altyapısına dikkat eden Komagene, bulunduğu pazarların damak tadına uygun ürünler geliştirmeye çalışıyor. Örneğin Avrupa da özellikle dürüm üzerine odaklanmış yeni bir konsept geliştirmiş durumda. 2016 yılında yüzde 30 büyüme hedefleyen şirket, üretim ve lojistik alanında 3 milyon TL’lik bir yatırım planlıyor.
Avrupa’da üretim ve lojistik altyapısı hazır olan şirket, yeni pazar olarak çevre komşu ülkeleri araştırıyor. Yurtdışında büyürken gümrükleme, lojistik ve üretim altyapısına dikkat eden Komagene, bulunduğu pazarların damak tadına uygun ürünler geliştirmeye çalışıyor. Örneğin Avrupa da özellikle dürüm üzerine odaklanmış yeni bir konsept geliştirmiş durumda. 2016 yılında yüzde 30 büyüme hedefleyen şirket, üretim ve lojistik alanında 3 milyon TL’lik bir yatırım planlıyor.