Turizm sezonunun başlamasıyla donuk unlu ürünlere talep de arttı. Hazırlık süreçlerini kısaltan, gıda güvenliğini garantileyen ve israfı önleyen porsiyonlarıyla işletmelerin maliyetinin yanı sıra ekonomiye katkı sunan donuk unlu ürünler, operasyonel yükün arttığı yaz aylarında HORECA sektörünün ilk tercihleri arasında yer alıyor.

Soğuk zincirle teslimat yapıyor
Donuk Fırıncılık Ürünleri (DFU) Genel Müdürü Ilgın Hasırcıoğlu da dondurulmuş ürün sektörünün, porsiyon kontrolü ve pratikliğiyle işletmelerin maliyetlerini düşürüp kaliteyi artırdığını, standartlarıyla müşterilerine pek çok avantaj sağladığını kaydediyor.
Turizm sezonunda, özellikle yaz aylarında otel, restoran ve kafelerdeki talep artışının donuk unlu mamullere olan ilgiyi olumlu yönde etkilediğine dikkat çeken Hasırcıoğlu, sözlerine şöyle devam ediyor:
“Bu dönemde donuk gıda ürünlerinin güvenli ve zamanında müşteriye sevk edilmesi büyük önem kazanıyor. DFU olarak, g2m şirketi aracılığıyla restoran, otel ve kahve zincirleri başta olmak üzere ev dışı tüketim ve perakende kanalındaki 6 bin noktaya ürünlerimizi günlük olarak ulaştırıyoruz.
Yaz döneminde ise sahil bölgelerindeki artan talebi karşılayabilmek için dağıtım araçlarımızın sayısını ve depolama kapasitemizi artırarak, ürünlerimizi soğuk zincirle, güvenli ve zamanında müşterilerimize teslim ediyoruz.”
Kruvasan otellerin, ekmek çeşitleri restoran ve kafelerin gözdesi
DFU, yılda ortalama 22 bin tonluk üretim kapasitesi ve 6 kategorideki 200’ün üzerinde ürünüyle HORECA sektöründeki işletmelere geniş bir ürün yelpazesi sunuyor.
Özellikle otellerin, açık büfe kahvaltıların ve çay saatlerinin favorisi olan donuk kruvasan ve çöreklere yoğun ilgi gösterdiği bilgisini veren Ilgın Hasırcıoğlu, “Tüketim öncesi pişirilerek tüketicilere sıcak servis edilebilen, porsiyon kontrollü ekmek çeşitlerimiz ise oteller kadar restoran ve kafeler tarafından da çok tercih ediliyor” diyor:
"İşletmelere pratiklik, lezzet ve maliyet avantajı sağlamaya devam edeceğiz"
DFU, yaz sezonu öncesinde geliştirdiği yenilikçi ürünlerle sektördeki sürdürülebilir başarısını korumayı hedefliyor.
Ilgın Hasırcıoğlu, "Bu sezon pazara sunduğumuz yeni ürünler arasında 120 gramlık büyük kruvasan, zeytinli-kekikli ve çavdarlı bagetler ile Danish çörek çeşitlerimiz işletmelerin taleplerinde üst sıralarda yer almaya başladı. Kalite ve lezzetten ödün vermeden; otel, restoran ve kafe gibi ev dışı tüketim kanalındaki müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu donuk unlu ürünleri zamanında ulaştırmak en büyük önceliğimiz” diyor.
Ilgın Hasırcıoğlu, yeni sezonda da DFU’nun yenilenen portföyüyle HORECA sektörünün mutfaklarına ‘DFU’nun hamur ustalığını’ taşıyarak işletmelere pratiklik, lezzet ve maliyet avantajı sağlamaya devam edeceklerini de sözlerine ekliyor.