Doğan Holding tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin önde gelen yatırımcılarına yönelik ‘Yatırımcı İlişkileri Toplantısı’nda konuşan Doğan Holding CEO’su Çağlar Göğüş, medya ve perakende iş kollarında gerçekleştirilen satışların ardından grubun daha odaklı ve çevik bir yapıya kavuştuğunu söyledi.
Göğüş, medya grubu olarak bilinen Doğan Holding’in, enerji, akaryakıt perakendesi, finans, internet- eğlence, sanayi, otomotiv, turizm, ticaret ve gayrimenkul sektörlerinde de faaliyet gösteren bir grup olduğuna dikkat çekti.
Doğan Holding’i stratejik alanlara yatırım yapan bir özel sermaye fonuna benzeten Göğüş, “Geleneksel ve/veya yenilikçi iş alanlarıyla ilgili yeni yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” dedi.
Doğan Holding’in sürdürülen faaliyetlerine ilişkin konsolide gelirlerinin, 2018 yılı sonu itibarıyla önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 57 oranında artışla 12 milyar 146 milyon TL seviyesine yükseldiğini de aktardı.
Göğüş, “Faaliyet yürüttüğümüz tüm segmentlerin brüt kârlarında yaşanan artış, Doğan Holding’in brüt kâr marjını yüzde 8,4 seviyesine yükseltirken, FAVÖK’ümüz ise yüzde 7,9 artışla 603 milyon TL oldu” diye konuştu.