DOLAR
37,99
0,04%
DOLAR
EURO
41,06
0,20%
EURO
GRAM ALTIN
3689,84
0,08%
GRAM ALTIN
BIST 100
9715,58
4,48%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Salgındaki alışkanlıklar kalıcı olur mu?

27 Ekim 2022 | 15:43
Salgındaki alışkanlıklar kalıcı olur mu?
Küresel çapta kişisel bakım ve yiyecek sektörünün önde gelen markalarından olan Unilever’in Türkiye ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Seçkin, salgın döneminde alışveriş sepetinde hijyen ürünlerinin miktarının ve ürün boyutunun arttığını dile getiriyor.

Seçkin, bu dönemde evde yemek pişirme oranının arttığını ve tüketicilerin yüzde 28’inin salgın geçtikten sonra da bu alışkanlığı devam ettireceğini ifade ediyor.

Mustafa Seçkin, “Alışverişçilerin yüzde 49’u orta ve uzun vadede de online alışverişe devam etmeyi planlıyorlar. Tüketici tam şeffaflık istiyor ve yerli ürün içerikleri, bu dönemde güven arayışında olan tüketiciler için, endişeleri azaltmaya yardımcı oluyor” diye konuşuyor.

Salgın sürecinde inovasyonu da elden bırakmayan şirket, temizlik ürünleri OMO, Cif ve Domestos’un yeni varyantlarını piyasaya sundu.

Türkiye’de 30 yıl raflarda kalıp sonra piyasadan kaldırılan ‘Vim’ markası da yeni dönemde uygun fiyatlı olarak pazara geri döndü. Ayrıca yeni nesil bir kolonya tasarlayan şirket, Pure Line’ı da satışa sundu.
Etiketler
Unilever
0

  • ALTIN GRAM - TL 3689,84 0,08%
  • ALTIN ONS 3021,11 0,04%
  • BIST 100 9715,58 4,48%
  • DOLAR/JAPON YENI 149,962 0,034%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,42815 0,01366%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 84,625 1,1202%
  • DOLAR/TURK LIRASI 37,9882 0,0355%
  • EURO/DOLAR 1,079 -0,0199%
  • EURO/TURK LIRASI 41,0633 0,2021%
  • STERLIN/DOLAR 1,2945 0,00193%
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL