Bist 100
9530,47
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,5259
0,4394%
Dolar/TL
Euro/TL
34,7507
0,5416%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0683
0,0932%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2489,45
1,07%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Üniversiteliler fikirlerini yarıştıracak

20 Ocak 2020
Üniversiteliler fikirlerini yarıştıracak





Yıldız Holding’in atıştırmalık şirketi pladis’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirler yarışması bizz@kampüs’e başvurular başladı.





BURCU TUVAY
btuvay@ekonomist.com.tr





Öğrenciler, 26 Ocak tarihine kadar, Ülker’in markalarından ‘Halley’ için geliştirecekleri fikirle başvuru yapabilecek.





Her yıl farklı bir Ülker markasıyla üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirlerini sunmalarına olanak tanıyan ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvuru süreci başladı.





Üniversiteliler 26 Ocak’a kadar Ülker’in markalarından ‘Halley’ için geliştirecekleri fikirle başvuru yapabilecek.





Üniversite üçüncü ve dördüncü sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin, iki veya üç kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’te öğrenciler ekip çalışması, yenilikçi fikir geliştirme, projeyi tüm adımlarıyla planlama ve sunum yapma gibi konularda deneyim kazanacaklar.





Bu yıl dokuzuncu kez gerçekleştirilecek olan yarışmaya bugüne kadar 30 bine yakın öğrenci, oluşturdukları 10 bine yakın takımla katıldı.





Geçtiğimiz yıl 157 farklı üniversiteden bini aşkın farklı takım adına 2 bin 314 öğrencinin katıldığı yarışmada, birincilik Yeditepe Üniversitesi Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölümü dördüncü sınıf öğrencilerinden oluşan Aurora takımının olmuştu. Yarışmada ilk üçe girentakımlara, sırasıyla, 20 bin TL, 15 bin TL ve 10 bin TL’lik ödüller veriliyor.





Bunun yanı sıra pladis’te uzun dönem staj yapma ve işe başlama fırsatı da sağlanıyor. Öğrenciler, başvurularını www.bizzkampus.com adresinden yapabiliyor.









YENİ BİR DENEYİM ORTAMI
Yarışmayla ilgili değerlendirme yapan pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, geçtiğimiz yıl öğrencilerin Ülker Oneo için son derece etkileyici fikirlerle karşılarına çıktıklarını söylüyor.





Bu yıl ise Ülker’in en sevilen markalarından biri olan Halley için yeni fikirlerle karşılaşmayı umduklarını belirtiyor.





Gözleveli, “bizz@kampüs’te öğrencilerimizle girdiğimiz etkileşim, gerek bizler gerekse gençlerimiz için sıra dışı bir deneyim oluyor. Biz gençlerle yakın çalışmaktan, onlara kendimizi tanıtmaktan ve onları tanımaktan büyük mutluluk duyuyoruz” diyor.


0

Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL