Ekonomist
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Ekonomist
Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
Anasayfa Fatoş Bozkuş

Sponsorluk hem bilinirlik hem de satış artışı getirdi

3 Nisan 2016 | 17:18:01
Fatoş Bozkuş
A A
0
Facebook ile paylaşTwitter ile paylaşWhatsApp ile Paylaş

Fatoş Bozkuş

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Lukoil, 2014 yılından bu yana Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor ve Göztepe’nin sponsoru. İletişim kampanyasını da gelir paylaşımı modeline dayanan sponsorluklar üzerine yapıyor.

Ancak bu yılın başında iletişimi daha interaktif hale getirmek için şirket #TopSende isimli bir yarışma başlattı. Dünya üzerinde 27 ülkede 6 bine yakın akaryakıt istasyonuna sahip olan Lukoil, 2006 yılında Türkiye pazarına girdi.

20652008 yılında Akpet’i alarak Türkiye’deki istasyon sayısını hızla artıran Lukoil, ilk büyük iletişim kampanyasına ise 2014 yılında dört büyük kulübe sponsorluk yaptığını duyuran reklam filmi ile başladı.

Gelir paylaşım modeline dayanan bu sponsorluk çalışmalarına Göztepe’yi de dahil eden şirket, taraftar kartlar ile hem kulüplere hem de taraftarlara kazandırıyor.

Lukoil, bu yıl başlattığı yeni kampanyasıyla ise taraftar iletişimini daha interaktif hale getiriyor. Şirket, yeni reklam filminde ‘Sporu ve futbolu seviyoruz’ mottosuyla hareket ederek futbolseverleri sevindirecek #TopSende isimli bir yarışma başlattığını duyurdu. Bu yarışmada katılımcılardan istedikleri mekanda gol sevincini ifade ettikleri video çekimlerini topsende.lukoil.com.tr adresine yüklemeleri isteniyor.

Mayıs ayında sonuçlanacak yarışmanın birincisi tuttuğu takımla bir gün geçirecek. Önceki hafta bu yeni kampanyayı konuşmak için Lukoil Pazarlama Müdürü Ulaş Koç ile bir araya geldik. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor ve Göztepe sponsorluğunun marka bilinirliğini yüzde 60’lardan yüzde 90’lara çıkardığını söyleyerek konuşmaya başlayan Koç, satışların ise yüzde 30 oranında arttığının altını çiziyor.

Bugün 400 bin aktif Lukoil taraftar kartına sahip kişi olduğunu belirten Koç, bu sponsorluk sayesinde bayilerle iletişimi de artırdıklarına vurgu yapıyor. Gizli müşteriden en iyi not alan, tuvaleti en temiz olan gibi kriterlerde ilk sırada yer alan bayi tuttuğu takımın maçına gönderiliyor.

#TopSende kampanyasıyla ilgili ise Koç şöyle konuşuyor: “Dijital için farklı futbolcularla filmler çektik ve topu taraftara atarak bir video da onların çekmesini istedik. Filmlerimiz yayınlandı ve dört günde gönderilen videolar arasından 500 tanesi sitemizde yayınlanmaya başladı. Kişiler bu videolarda sevinçlerini ve yeteneklerini gösteriyorlar. 22 Mayıs’ta bitecek olan yarışmanın birincisi ise tuttuğu takımla bir gün geçirecek.”

Etiketler: BeşiktaşFatoş BozkuşFenerbahçeGalatasarayİletişim kampanyasıLukoilsponsorlukTrabzonspor
PaylaşımTweetGönder
Önceki Haber

Karayipler’e yeni adım

Sonraki Haber

Üçüncü dalga iletişime bu ay başlıyor

Benzer Haberler

Marka işbirliklerini 2019’da daha da artıracak
Fatoş Bozkuş

Marka işbirliklerini 2019’da daha da artıracak

12 Şubat 2019
Castrol pozitif değişimi nasıl ileriye taşıyacak?
Fatoş Bozkuş

Castrol pozitif değişimi nasıl ileriye taşıyacak?

5 Şubat 2019
Prida Ödülleri sahiplerini buldu
Fatoş Bozkuş

Prida Ödülleri sahiplerini buldu

4 Şubat 2019
Yeni reklam filmiyle showroom’lar hareketlendi
Fatoş Bozkuş

Yeni reklam filmiyle showroom’lar hareketlendi

1 Şubat 2019
Türkiye’deki uygulamaları diğer ülkelere taşıyacak
Fatoş Bozkuş

Türkiye’deki uygulamaları diğer ülkelere taşıyacak

24 Ocak 2019
Hedef, çay üretiminde sürdürülebilirlik
Fatoş Bozkuş

Hedef, çay üretiminde sürdürülebilirlik

23 Ocak 2019

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haftanın Öne Çıkanları

‘Kripto Kraliçe’ FBI’ın en çok arananlar listesine girdi: Bulana 100 bin dolar ödül
Haberler

‘Kripto Kraliçe’ FBI’ın en çok arananlar listesine girdi: Bulana 100 bin dolar ödül

1 Temmuz 2022

'Kripto Kraliçe' olarak anılan Ruja Ignatova isimli dolandırıcı, FBI'ın en çok aranan 10 kişilik listesine alındı. Ignatova, toplumun daha geniş...

Daha fazla oku

Türkiye Startup Platformu kuruluyor

Ekonomistlerin haziran ayı enflasyon tahmini ne?

Tıbbi cihaz üretim hacmini ikiye katlayacak

Yurtdışında yeni bir satın alma yapabiliriz

Satın almak için tıklayın

Abone olmak için tıklayın

 


Son Haberler

Bakan Nebati: Londra’daki temaslar çok olumlu geçti 

Bakan Nebati’den yeni asgari ücrete ilişkin açıklama

1 Temmuz 2022
Radisson Otel Grubu, dünya çapında bölge ofisleri kurarak büyüme planlarını genişletiyor

Radisson Otel Grubu, dünya çapında bölge ofisleri kurarak büyüme planlarını genişletiyor

1 Temmuz 2022
3600 ek göstergede süreç hızlandı, gözler yarınki toplantıda

Asgari ücrete ara zam belli oldu

1 Temmuz 2022
TOGG tasarımları bir ülkede daha tescillendi

Togg, Trugo markasıyla şarj ağı işletmeci lisansını aldı

1 Temmuz 2022

Dünya Haberleri

Gazprom hisseleri temettü ödememe kararı sonrasında sert düştü 
Dünya

Gazprom hisseleri temettü ödememe kararı sonrasında sert düştü 

Rus enerji şirketi Gazprom, 1998'den bu yana ilk kez temettü ödememe kararı almasının ardından piyasa değerinin dörtte birini kaybetti. Şirketin...

30 Haziran 2022
Türkiye’den işçi almaya hazırlanıyorlar: Almanya’daki havalimanı krizinin nedeni ne?
Dünya

Türkiye’den işçi almaya hazırlanıyorlar: Almanya’daki havalimanı krizinin nedeni ne?

Almanya, İngiltere gibi ülkelerde yaz döneminin başlamasıyla beraber havalimanlarında kaos yaşanıyor. Avrupa genelinde yolcular, pandemi sonrası talepteki toparlanmayı karşılayacak yeterli...

30 Haziran 2022
ABD’de özel sektör istihdamı pandemiden bu yana en düşük artışı gösterdi
Dünya

ABD ekonomisi ilk çeyrekte beklentilerin üzerinde daraldı 

ABD ekonomisi, bu yılın ilk çeyreğinde yüzde 1,6'lık daralma gösterdi. ABD Ticaret Bakanlığı, ocak-mart dönemine ait gayrisafi yurt içi hasıla...

29 Haziran 2022
Almanya’dan Türkiye’den geçici işçi getirmeye onay: Aranan özellikler neler?
Dünya

Almanya’dan Türkiye’den geçici işçi getirmeye onay: Aranan özellikler neler?

Alman hükümeti havalimanlarındaki personel sıkıntısını çözmek için ülke dışından, özellikle de Türkiye’den geçici işçi getirmeye yeşil yaktı. İçişleri Bakanı Nancy...

29 Haziran 2022

  • ALTIN FİYATLARI
  • EKONOMİ TERİMLERİ SÖZLÜĞÜ
  • KREDİ HESAPLAMA
  • ARŞİV
  • KÜNYE
  • YAYIN İLKELERİ
  • AYDINLATMA METNİ
  • İŞ DÜNYASI ABONELİK PAKETİ
  • ÇEREZ POLİTİKASI
  • ABONE OL
  • SATIN AL

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.

Sonuç yok
Bütün sonuçları gör
  • GÜNCEL
    • Kapak Konusu
    • Son Dakika
    • Haberler
    • Dünya
    • Video Galeri
    • Şirketler
    • Çalışma Hayatı ve Sosyal Güvenlik
    • Kulis
    • Dosya
    • Yatırımcı Köşesi
    • Üniversitelerden
  • Altın Fiyatları
  • Piyasalar
    • Altın
    • Bes
    • Borsa
    • Finans
  • Araştırmalar
  • Girişim / Kobi
  • Sektörler
    • Eğitim
    • Enerji
    • Gıda
    • Holdingler
    • Emlak
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Teknoloji
    • Tekstil
    • Turizm
    • Yönetim / Kariyer
  • Etkinlikler
  • YAZARLAR
    • Aram Ekin Duran
    • Abdülkadir Kahraman
    • Ayşegül Sakarya Pehlivan
    • Aysun Karabıyık Sarıkaya
    • Burcu Tuvay
    • Ceren Oral
    • Dr. Orhan Karaca
    • Talat Yeşiloğlu
    • Gözde Yeniova
    • Levent Gökmen
    • M. Fatih Köprü
    • Özlem Bay Yılmaz
    • Servet Topaloğlu
    • Sibel Atik
    • Talip Yılmaz

© 2016-2020 Ekonomist Dergisi. Bütün hakları gizlidir.