Türkiye kozmetik ve kişisel bakım pazarının büyüklüğünün 7-8 milyar TL civarında olduğu tahmin ediliyor. Sektörün ileri gelenleri, kitlesel ve kişisel bakım mağazalarının payının ise yüzde 24’ler seviyesinde olduğunu söylüyor.
60’dan fazla şehirde 232 mağazasıyla faaliyet gösteren Watsons, 2 binin üzerindeki istihdamıyla sektörün önde gelen oyuncuları arasında. Kadın istihdamına önem veren şirketler arasında yer aldıklarını dile getiren Watsons Türkiye Genel Müdürü Ahmet Yanıkoğlu, bin 500’ün üzerinde kadın çalışana sahip olduklarını belirtiyor.
Yanıkoğlu, “Bir süre önce mağazalarımızda çalışan ekiplerimizin gelişimine destek olmak için ara kademe yöneticilerin başvuru yaparak katılabildiği Watsons Akademi’yi kurduk.
Burada çalışanlarımız kendilerini bir üst düzeye taşımak için hem mesleki eğitim hem de gelişim eğitimleri almakta. Watsons Akademi ile çalışanlarımıza kendi alanlarında liderlik yönlerini geliştirmeleri için gerekli desteği vermeye çalışıyoruz” diye anlatıyor.
60’dan fazla şehirde 232 mağazasıyla faaliyet gösteren Watsons, 2 binin üzerindeki istihdamıyla sektörün önde gelen oyuncuları arasında. Kadın istihdamına önem veren şirketler arasında yer aldıklarını dile getiren Watsons Türkiye Genel Müdürü Ahmet Yanıkoğlu, bin 500’ün üzerinde kadın çalışana sahip olduklarını belirtiyor.
Yanıkoğlu, “Bir süre önce mağazalarımızda çalışan ekiplerimizin gelişimine destek olmak için ara kademe yöneticilerin başvuru yaparak katılabildiği Watsons Akademi’yi kurduk.
Burada çalışanlarımız kendilerini bir üst düzeye taşımak için hem mesleki eğitim hem de gelişim eğitimleri almakta. Watsons Akademi ile çalışanlarımıza kendi alanlarında liderlik yönlerini geliştirmeleri için gerekli desteği vermeye çalışıyoruz” diye anlatıyor.