Demsa Group Yönetim Kurulu Başkan Vekili Demet Sabancı Çetindoğan, grup bünyesinde var olan turizm acentesi ile şubat ayında sağlık turizmine de girdiklerini söylüyor. Çetindoğan, sadece saç ekimi ve estetik yaptırmak isteyenleri değil, kalpten göze kadar pek çok branşta yurtdışından hasta getirmeyi hedeflediklerinin altını çiziyor. Turizm kanalının, EMEA Bölgesi’nde 22 ülkede 20 milyon kişiye ulaşır hale geldiğinden bahseden Çetindoğan, sağlık turizmine yönelik tanıtımları bu kanal üzerinden yapacakları bilgisini de veriyor.
Demsa’nın 2016’ya ilişkin tek hedefi bu sektörle sınırlı değil. Geçen yıl Doğuş Grubu’ndan devralınan Gucci
markasının yeni mağazasını 3-4 ay içinde Nişantaşı’nda açacaklarını anlatan Demet Sabancı Çetindoğan, Galerie Lafayette’i ise yılın son çeyreğinnde Emaar Türkiye’nin Çamlıca’daki yeni projesi Emar Square’de açacaklarını belirtiyor.
Yeni markalar getirmek için de görüşme yaptıklarını söyleyen Çetindoğan, bu konuyla ilgili şöyle konuşuyor: “Hedefimiz ulaşılabilir markaları da portföyümüze eklemek. Bu doğrultuda Fransız ve İtalyan markalarıyla görüşmelerimiz devam ediyor. Yıl içinde birkaç ulaşılabilir yabancı markayı daha getirme niyetimiz var.”
Çetindoğan Ailesi’nin 3 bin eserlik bir sanat koleksiyonu olduğunu ve müze kurmak istediklerini daha önce yazmıştık. Grupta müzeden önce bir sanat merkezi kurmak için hazırlıklara başlanmış durumda. Büyükdere Caddesi’nde kurulacak bu merkezde hem farklı sergiler hem de atölye çalışmaları yapılması hedefleniyor.