DOLAR
34,95
0,17%
DOLAR
EURO
36,76
0,37%
EURO
GRAM ALTIN
2976,55
-0,98%
GRAM ALTIN
BIST 100
10125,46
0,66%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

P&G, satışlarını nasıl yüzde 50 artırdı?

27 Ekim 2022 | 11:17
P&G, satışlarını nasıl yüzde 50 artırdı?
Gillette, İpana, Orkid, Prima gibi markaların geliştiricisi olan ABD merkezli Procter and Gamble (P&G), son iki yılda veri tabanlı yenilikçi ürünler geliştirme konusunda önemli gelişmelere imza atıyor.

P&G Data Sorumlusu Üst Düzey Yönetici (CDO) Guy Peri, 16-19 Nisan tarihleri arasında İstanbul'da düzenlenen Global Girişimcilik Kongresi'ne katılmak için Türkiye'ye geldi. Peri, kongre sonrasında yaptığımız sohbette,

şirketin ilk araştırma departmanını 160 yıl önce kurduğunu hatırlatarak, "Veri bilimcilerden oluşan yeni yapılan-
mamızla iş süreçlerimizi geliştirmek ve yeni inovatif ürünler keşfetmek için çalışıyoruz" eliyor.

P&G Türkiye ^ ve Kafkaslar Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu ise Türkiye'de de tüketicilere yönelik coğrafi ve demografik analizler gerçekleştirmeye başladıklarını vurguluyor.

Turnaoğlu, "İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa'da 15 bin mağazanın koordinatlarını belirledik ve ilgili bölgenin alım gücü, yaş grubu gibi demografik bilgilerine göre pazarlama çalışmaları yürüttük.

Bu sayede hedeflediğimiz mağazalarda satışımız yüzde 50 gibi rekor düzeyde artış gösterdi" diye konuşuyor.
0

  • ALTIN GRAM - TL 2976,55 -0,98%
  • ALTIN ONS 2648,82 -1,16%
  • BIST 100 10125,46 0,66%
  • DOLAR/JAPON YENI 153,659 0,65%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,42361 0,0724%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 104,5 -0,1932%
  • DOLAR/TURK LIRASI 34,9519 0,1703%
  • EURO/DOLAR 1,0504 0,3482%
  • EURO/TURK LIRASI 36,7644 0,3705%
  • STERLIN/DOLAR 1,26194 -0,39033%
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL