Bist 100
9530,47
0%
Bist 100
Dolar/TL
32,5259
0,4394%
Dolar/TL
Euro/TL
34,7507
0,5416%
Euro/TL
Euro/Dolar
1,0683
0,0932%
Euro/Dolar
Altın/Gram
2489,45
1,07%
Altın/Gram
Piyasaları
İncele
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Salgındaki alışkanlıklar kalıcı olur mu?

17 Haziran 2020 | 13:07
Son Güncellenme: 27 Ekim 2022 | 15:43
Salgındaki alışkanlıklar kalıcı olur mu?
Küresel çapta kişisel bakım ve yiyecek sektörünün önde gelen markalarından olan Unilever’in Türkiye ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Seçkin, salgın döneminde alışveriş sepetinde hijyen ürünlerinin miktarının ve ürün boyutunun arttığını dile getiriyor.

Seçkin, bu dönemde evde yemek pişirme oranının arttığını ve tüketicilerin yüzde 28’inin salgın geçtikten sonra da bu alışkanlığı devam ettireceğini ifade ediyor.

Mustafa Seçkin, “Alışverişçilerin yüzde 49’u orta ve uzun vadede de online alışverişe devam etmeyi planlıyorlar. Tüketici tam şeffaflık istiyor ve yerli ürün içerikleri, bu dönemde güven arayışında olan tüketiciler için, endişeleri azaltmaya yardımcı oluyor” diye konuşuyor.

Salgın sürecinde inovasyonu da elden bırakmayan şirket, temizlik ürünleri OMO, Cif ve Domestos’un yeni varyantlarını piyasaya sundu.

Türkiye’de 30 yıl raflarda kalıp sonra piyasadan kaldırılan ‘Vim’ markası da yeni dönemde uygun fiyatlı olarak pazara geri döndü. Ayrıca yeni nesil bir kolonya tasarlayan şirket, Pure Line’ı da satışa sundu.
Etiketler
Unilever
0

  • ALTIN GRAM - TL 2489,45 1,07%
  • ALTIN ONS 2380,44 0,81%
  • BIST 100 9530,47 0%
  • DOLAR/JAPON YENI 154,276 -0,066%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,37513 -0,14958%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 94,26 0,1011%
  • DOLAR/TURK LIRASI 32,5259 0,4394%
  • EURO/DOLAR 1,0683 0,0932%
  • EURO/TURK LIRASI 34,7507 0,5416%
  • STERLIN/DOLAR 1,24671 0,108%
Günün En Çok Okunanları
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL